ّ

دانلود ترینر بازی Q.U.B.E. 2

دانلود ترینر بازی Q.U.B.E. 2

شما می توانید با ترینر Q.U.B.E. 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Q.U.B.E. 2 همراه گیم کیو باشید.

س از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز Q.U.B.E. در سال 2011 و استقبال بی نظیر کاربران از این بازی استودیوی Toxic Games به تازگی نسخه‌ی دوم این بازی با نام Q.U.B.E. 2 را برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار داده است، استودیوی Toxic Games که توانایی بسیار بالایی در خلق بازی‌های نوآورانه با گیم پلی وسیع و سرگرم کننده دارد، در نسخه‌ی دوم Q.U.B.E نیز موفق شده به ریشه‌های خود وفادار بماند و علاوه بر خلق یک گیم پلی وسیع و سرگرم‌کننده، داستانی زیبا و دل‌نشینی را نیز روایت کند. برخلاف تفکر کاربران Q.U.B.E. 2 ادامه‌ای بر نسخه‌ی ابتدایی بازی نیست و کاملاً داستانی متفاوت را روایت می‌کند.

Q.U.B.E. 2 داستان یک باستان‌شناس خانم را روایت می‌کند که در حال تحقیق بر روی یک بنای تاریخی هست، این باستان‌شناس در حین تحقیقات خود بر اثر سانحه‌های از هوش می‌رود و وقتی به هوش می‌آید خود را در یک سرزمین بیگانه می‌بیند، شما باید در نقش این خانم، علاوه بر کشف راز بیگانگان به دنبال راهی برای خروج از سرزمین آن‌ها بگردید. همان‌طور که گفته شد، Q.U.B.E. 2 گیم پلی بسیار وسیعی دارد، طبق گفته‌ی سازندگان بازی کاربران برای به اتمام رساندن تمامی مراحل بازی به بیش از 80 ساعت زمان نیاز خواهند داشت، مکانیسم کلی گیم پلی بازی به صورت حل معما و پازل طراحی شده و شما باید برای طی کردن و پشت سر گذاشتن مراحل بازی از هوش خود استفاده کنید. Q.U.B.E. 2 در بخش جلوه‌های بصری نیز موفق شده همانند بخش گیم پلی و داستان خوش بدرخشد، گرافیک فنی بازی Q.U.B.E. 2 در بهترین سطح خود قرار دارد و این بازی در این بخش کاملاً قابل‌مقایسه با بازی‌های بزرگ نسل هشت است، گرافیک هنری بازی نیز سطح خوبی دارد و عیبی به آن وارد نیست.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.