ّ

دانلود ترینر بازی Earthfall Invasion

دانلود ترینر بازی Earthfall Invasion

شما می توانید با ترینر Earthfall Invasion از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Earthfall Invasion همراه گیم کیو باشید.

بازی Earthfall یک اثر کوآپ شوتر هیجان انگیز است که ویژگی های نابی را در این سبک ارائه می کند. وقتی که جهان به پایان خود نزدیک شده است، جنگ در شرف آغاز شدن است. شما تنها باید تیمی از دوستان خود را جمع اوری کنید و همه سلاح های لازم را جمع کنید. تیمی از مبارزان ساحشور را آماده کنید و در نهایت علیه بیگانگانی که به شما حمله کرده اند، بشورید و تا می توانید از آنها بکشید. بازی دارای ۱۰ سطح حماسی هیجان انگیز است و سازندگان وعده این را داده اند که از پرینتر سه بعدی برای ایجاد سلاح های بیشتر و متنوع تر استفاده کرده اند و این بازی نیز از آنها بهره برده است.

باید نیروهای دفاعی خود را تقویت کنید و بتوانید اهداف خود را در سطوح بازی پیگیری کنید. یکی از بهترین بخش های بازی را می توان به نبرد با همدیگر در تیم های چهارنفره دانست که می توانید مهارت های خود را به عنوان یک مبارز نشان دهید و از سیستم های هوشمند بازی استفاده کنید. باید پشت هم تیمی های خود باشید تا به موفقیت برسید و تیم مقابل را نابود کنید. بخشی از دانلود بازی Earthfall تحت عنوان Take Control نیز وجود دارد که هیجان بالایی دارد و شما باید در یکی از نقش های چهار شخصیت بازی ظاهر شوید و در محیط بازی برای زنده ماندن تلاش کنید. با بدست آوردن زمین های بیشتر می توانید این روند را طولانی تر کنید. در حالت کلی می توان دانلود بازی Earthfall را متشکل از چندین بخش جذاب دانست که بیشتر دوستان با همدیگر تیمی را تشکیل می دهند و وظیفه خواسته شده را انجام می دهند. جزئیات چشمگیری را در بازی شاهد هستیم و می توان گفت که صنعت بازی را با تحول خوبی روبرو کرده است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.