ّ

دانلود ترینر بازی Mr. Prepper

دانلود ترینر بازی Mr. Prepper

شما می توانید با ترینر Mr. Prepper از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Mr. Prepper همراه گیم کیو باشید.

Mr. Prepper یک بازی در سبک شبیه سازی و ماجراجویی می باشد که شما باید در این بازی خودتان را برای یک جنگ هسته ای اماده کنید . شما برای زنده ماندن در این بازی باید یه پناهگاه در زیر زمین برای خود بسازید و سعی کنید همه مایحتاجتان را در این پناهگاه ذخیره کنید تا در صورت نیاز بتوانید به موقع اقدام کنید . شخصیت شما در بازی چون فکر می کند که آزادی که قبلا در کشورش داشته است دیگر ندارد تصمیم به فرار از این سرزمین گرفته است . محیط بازی Mr. Prepper به این صورت است که شما باید دستگاه ها ، صنایع دستی ، مزارع ، گلخانه ها ، ابزارها ، وسایل نقلیه و… را که به زنده بودن شما کمک می کند پیدا کنید و همه آنها را جمع کنید.

همچنین در این بازی می توانید با همسایگان خود تجارت کنید تا آن چیزی که لازم دارید را از این طریق با آن ها معامله کنید و وسایل مورد نیاز انها را بدهید و آن چیزی که نیاز دارید را بگیرید ، مراقب پلیس مخفی باشید آن ها نمی خواهند شما فرار کنید و می خواهند شما را تحت کنترل خود قرار دهند. برخی از ویژگی هایبازی Mr. Prepper بدین شرح است : شما در این بازی باید از دولت اطاعت کنید تا از بین نروید ، اما قهرمان ما در این بازی تصمیم گرفت که با آن ها مخالفت کند تا از این زندگی سخت خارج شود درنتیجه تنها راه او برای پنهان کردن برنامه ها و اقدامات خود ساخت یک پناهگاه در زیر زمین است که برای ساختن آن به وسایلی که احتیاج دارد که به آن ها دسترسی ندارد شما باید به او کمک کنید تا آن ها را پیدا کند و … . راز موفقیت شما در این بازی داشتن آرامش و عادی جلوه دادن همه چیز است تا به صورت مخفیانه بتوانید مخفیگاهتان را بسازید و آن را تمام کنید و همه آنچیزی که برای فرار از این سرزمین لازم است را آماده کنید تا در موقع مناسب از آنها استفاده کنید .

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 26 مهر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.