ّ

دانلود ترینر بازی Prototype 2

دانلود ترینر بازی Prototype 2

شما می توانید با ترینر Prototype 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Prototype 2 همراه گیم کیو باشید.

بازی Prototype شاید یکی از جذاب‌ترین و روان‌ترین بازی‌هایی باشد که در سال 2009 عرضه شد. شاید این بازی گرافیک یا داستان چندان جنجالی‌ای نداشته باشد اما گیم پلی روان و خونین آن به خوبی در دل بازیکنان می‌نشست. نسخه‌ی دوم بازی نیز، از همان فرمول نسخه‌ی قبلی استفاده می‌کند. درست است که بازی Prototype 2 پیشرفت زیادی نداشته اما همچنان می‌تواند برای طرفداران جذاب باشد. به دنیای Prototype 2 خوش‌آمدید. بعضی از مناطق نیویورک کاملاً توسط ویروس آلوده‌شده تمامی شهروندان این شهر به هیولاهایی بی‌رحم و خون‌خوار تبدیل‌شده‌اند. بعضی از مناطق نیز به‌ظاهر اوضاع تحت کنترل است اما مردم عادی همچنان بازیچه‌ی دست گروه BlackWatch هستند.

شخصیت اصلی بازی ” جیمز هلر ” نام دارد او که ظاهراً یک سرباز کارکشته است به یکی از مناطق نابودشده‌ی نیویورک می‌رود. در همین زمان ” الکس مرسر” که شخصیت اصلی نسخه‌ی قبل بود . به جیمز هلر حمله کرده و ویروس را به او منتقل می‌کند. داستان بازی همانند نسخه‌ی قبل است. سازندگان ریسک نکرده و هیچ تغییر بزرگی در داستان یا گیم پلی بازی نداده‌اند. بازی به شما حس این را می‌دهد که شما در حال انجام یک دی ال سی برای بازی Prototype هستید. نه یک نسخه کاملاً جدید. جدا از نبود نوآوری، داستان بازی کمی ذهن شما را مشغول می‌کند و از ابتدا تا انتهای بازی شما سؤالات زیادی از خود می‌پرسید اما بازی در اکثر مواقع به شما هیچ اطلاعات کامل و قانع‌کننده‌ای نمی‌دهد. در کل ما شاهد یک داستان ضعیف نیستیم اما نمی‌توانید انتظارات زیادی از آن داشته باشید. همان‌طور که اشاره شد گیم پلی بازی از همان فرمول نسخه‌ی قبل استفاده می‌کند. بااین‌حال ما شاهد چند قدرت جدید و سیستم ارتقای شخصیت یا آپگرید کارآمد و جالبی هستیم.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

3 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • OSTAD

    06 اسفند 1402 17:52

    دانلود با لینک مستقیم – MrAntiFun

    من تست کردم این جوابه ممنون از سایت خوبتون

  • گیمر

    04 فروردین 1401 07:54

    بنظر من سایت گیم کیو بهترین سایت دانلود ترینر برای بازی هاست چون که من از این سایت خیلی ترینر دانلود کردم همه هم سالم بودند

    • fattah

      04 فروردین 1401 08:01

      سلام
      ممنون از نظرتون ، نظر شما باعث دلگرمی و انگیزه ما میشه