ّ

دانلود ترینر بازی Total War Rome 2

دانلود ترینر بازی Total War Rome 2

شما می توانید با ترینر Total War Rome 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Total War Rome 2 همراه گیم کیو باشید.

تقریباً بیش از 4 سال از انتشار بازی Total War ROME II می‌گذرد، بازی که بسیاری از منتقدان و کاربران آن را بهترین نسخه‌ی سری Total War می‌دانند، این بازی که همانند نسخه‌ی اول خود به نبرد رمی‌ها و کشورگشایی آن‌ها می‌پردازد توانست در زمان عرضه موردتوجه بسیاری از کاربران قرار گیرد و میلیون‌ها نسخه نیز فروش کند. به‌تازگی و پس از گذشت 4 سال استودیوی سازنده بسته‌ی الحاقی جدید را برای بازی بانام Empire Divided منتشر کرده است، این بسته‌ی الحاقی که بسیار بزرگ نیز هست چند نژاد جدید به بازی اضافه می‌کند. همان‌طور که گفته شد Total War ROME II به کشورگشایی و دوره‌ی حکومت رومی‌ها بر مناطق شرقی اروپا می‌پردازد و شما در بخش داستانی بازی باید با استفاده از نیروهایی که در اختیاردارید، تمامی نقشه‌ی بازی را به تصرف خود درآورید.

دربسته‌ی الحاقی که به‌تازگی در دسترس قرارگرفته، یک بخش جدید به بخش داستانی بازی اضافه‌شده که شما می‌توانید علاوه بر رم از بین 10 نژاد دیگر حاضر در بازی نیز یکی را انتخاب کرده و با آن به کشورگشایی بپردازید. این بسته‌ی الحاقی علاوه بر نژادهایی که قبلاً در بازی حضور داشتند 5 نژاد جدید نیز به بازی اضافه کرده که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود رادارند. همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین بخش یک بازی استراتژیک گیم پلی آن است، جایی که بازی Total War ROME II دربسته‌ی الحاقی جدیدش زیاد دچار تغییر و تحول نشده و بازی همچنان مانند قبل زیبا و اعتیادآور است. Total War ROME II باوجود گذشت 4 سال از انتشار آن همچنان درزمینهٔ ی گرافیکی فوق‌العاده است، از گرافیک هنری بی‌نظیر بازی گرفته تا بافت‌ها عمیق و باکیفیت در بخش گرافیک فنی، همه‌ی این بخش‌ها همانند قبل فوق‌العاده هستند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 7 فروردین 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • امین

    27 شهریور 1402 10:53

    دمت گرم کارت درست