ّ

دانلود کرک بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time

دانلود کرک بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time

شما می توانید با کرک بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time این بازی را به صورت کامل تجربه کنید. با دانلود ترینر بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time همراه گیم کیو باشید.

سری بازی کراش در طول زمان طرفداران زیادی پیداکرده و خاطرات خوشی برای عاشقان بازی‌های ویدیویی ساخته است. زمانی بود که پای کنسول پلی استیشن می‌نشستیم و دنبال موجود نارنجی‌رنگ و سمجی می‌دویدیم که هیجان خاصی به ما می‌بخشید. نسخه‌های مختلفی از بازی Crash Bandicoot تابه‌حال منتشرشده و استودیو Toys for Bob مدتی پیش تصمیم به ساخت نسخه چهارم بازی گرفت. این‌طور بود که بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time به تهیه‌کنندگی شرکت Activision تا بار دیگر، کراش و خواهرش را جلوی دشمن خون خورده‌شان قرار دهد و آدرنالین را با نبردهای بی‌نظیرش به رگ‌های شما تزریق کند. داستان بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time در مورد جدال میان کراش و دکتر نئو کرتکس است. بازی با آگاهی از تبعید دشمنان آشنای این سری به سرزمین یوکایوکا شروع می‌شود و حالا در نسخه چهارم، خطر به‌جای اول خود برگشته است و دکتر کرتکس با حربه تازه‌ای به دنبال شکار کراش دوست‌داشتنی ماست.

او در کنار دکتر ان تروپی، یک پرتال عجیب را در فضا باز می‌کند تا از طریق آن بتواند از سیاره‌ای که به آن تبعیدشده فرار کند. دکتر بعدها می‌فهمد که این پرتال می‌تواند نقطه اتصال ابعاد مختلف دنیا باشد و همین شروع حمله‌ای گسترده علیه کراش و کوکو می‌شود. کراش و خواهرش حالا میان ابعاد مختلف دنیا گیر افتاده‌اند و تنها راه رهایی، پیدا کردن ماسک‌های کوانتوم است که کنترل فضا و زمان را به مالک آن می‌دهد. پیدا کردن این ماسک‌ها هدف اصلی داستان بازی است که از طریق گیم پلی هیجان انگیزش دنبال می‌شود. داستان اصلی بازی Crash Bandicoot 4 It’s About Time روی کنترل شخصیت‌های کراش و کوکو تمرکز می‌کند. هر دو این خواهر و برادر دارای حرکات یکسانی مانند پریدن و چرخیدن هستند که یک سری قدرت‌های خاص دیگر هم با استفاده از ماسک‌های کوانتوم به دست می‌آید.

راهنما
  • محتوای پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید
اطلاعات فایل

کرک شده توسط EMPRESS


حجم فایل: 20 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 29 مهر 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.