ّ

دانلود ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare

دانلود ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare

شما می توانید با ترینر Call of Duty 4 Modern Warfare از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare همراه گیم کیو باشید.

بدون شک Call Of Duty 4 Modern Warfare یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های شوتر در نسل هفتم است که با سادگی تمام بسیار روان و لذت‌بخش بود و هر دو بخش داستانی و چندنفره بسیار خوب کارشده بود، همچنین از نگاه منتقدین نیز یکی بهترین شوتر های نسل هفتم است. شما در نقش Soap به کمپ گروه Task Force 141 رفته و امتحان می‌دهید که این مرحله بخش تمرینی بازی به‌حساب می‌آید، پس از انجام امتحان شما یکی از اعضای گروه شده و با Captain Price آشنا می‌شوید. اما داستان بازی از جایی شروع می‌شود که تروریستی به نام خالد ال اسد رئیس‌جمهور را کشته و فیلمی از آن را پخش می‌کند که با انتشار این ویدیو ترس دنیا را فرامی‌گیرد و شما وظیفه‌ی جلوگیری از حملات تروریستی و دستگیری خالد ال اسد را بر عهده دارید.

ازلحاظ داستانی، این نسخه از سری ندای وظیفه واقعاً فوق‌العاده بود و شخصیت‌ها و مراحل به‌یادماندنی بسیار زیادی داشت، گرچه بخش داستانی کوتاه بود اما مخاطب می‌توانست باشخصیت‌ها ارتباط برقرار کند که این یکی از ویژگی‌هایی بود که باعث موفقیت این سری شد. موفقیت این سری تنها به داستان و شخصیت‌های به‌یادماندنی ختم نمی‌شود، این بازی از گیم پلی بسیار روان و هیجان‌انگیزی برخوردار بود، بخش چندنفره واقعاً اعتیادآور است و همواره لذت‌بخش بوده، در بازی مدهای بسیار زیادی وجود داشت مانند Search And Destroy ، Kill Confirmed ، Team DeathMatch و بسیاری از مد های دیگر که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و هر کدام از این مد ها را می‌توان با تنظیمات دلخواه و متفاوتی بازی کرد . سلاح‌های بازی از تنوع بسیار زیادی برخوردارند که هرکدام قابلیت شخصی‌سازی دارند، سلاح‌های بازی شامل سلاح‌های مدرن و کلاسیک و قدیمی می‌شوند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.