ّ

دانلود ترینر بازی Streamer Life Simulator

دانلود ترینر بازی Streamer Life Simulator

شما می توانید با ترینر Streamer Life Simulator از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Streamer Life Simulator همراه گیم کیو باشید.

بازی Streamer life simulator نرم افراز شبیه ساز استریمر مخصوص کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. عنوان یک نرم افزار شبیه سازی زندگی استریمری میباشد که برای سیستم عامل های کامپیوتر و اندروید عرضه شده است. نسخه ای که در این پست برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته اییم نسخه کامپیوتر از این بازی زیبا و پرطرفدار میباشد. در این بازی شما قادر خواهید بود که با نحوه نزدگی استریمر ها و نوع کار های آنها آشنا شوید. داستان بازی اینگونه است که شما باید رد نقش یک استریمر به زندگی روزمره خود بپردازید. شما به عنوان یک استریمر به شروع کار خود در این حوزه میپردازید و در آخر کار به یک ستاره در این حوزه تبدیل خواهید شد. وقت هیجان فرا رسیده است.

بازی Streamer life simulator به راحتی هرچه تمام تر میتواند شما را سرگرم کرده و به شما یک زندگی مجازی را هدیه دهد. از دیگر نرم افزار های کامپیوتر میتوان به برنامه Adobe Connect اشاره کرد. در بازی شبیه ساز استریمر شما به عنوان یک استریمر شروع به کار کرده و با بدست آوردن پول از طریق کارهایی که انجام میدهید وسایل و ابزار کار خود را خریداری خواهید کرد. امکانات خیلی خوبی در ای بازی در اختیار شما قرار دارد به گونه ای که شما قادر خواهید بود با استفاده از پول خود به خرید سیستم مورد نیاز برای کار و یا خرید خانه در محل های لاکچری بپردازید. از تجهیزات جدید و قدرتمند استفاده کرده و بهترین کارهای خود را به نمایش بگذارید. این بازی از طراحی خیلی خوبی تشکیل شده به گونه ای که حس یک زندگی واقعی به شما دست خواهد داد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.