ّ

دانلود ترینر بازی Call of Duty World at War

دانلود ترینر بازی Call of Duty World at War

شما می توانید با ترینر Call of Duty World at War از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Call of Duty World at War همراه گیم کیو باشید.

تانک‌های جنگی روی تپه ظاهرشده‌اند، از دور می‌توان صلیب شکسته نازی‌ها را دید، کسی کنار من آرپی‌جی را شلیک می‌کند و به‌یک‌باره آتش بزرگی بالای تپه شکل می‌گیرد و دودش تمام آسمان را با خود پر می‌کند. اینجاست که جنگ برای من شروع شد. جنگ جهانی دوم تابه‌حال موضوع اصلی بسیاری از بازی‌های ویدیویی بوده است. سری بازی Call of Duty توانسته به‌خوبی از داستان‌های جنگ استفاده کند و بعد چندین نسخه موفق با بازی Call of Duty World At War برگردد. این بار نیروهای متفقین درنبردی سنگین با نیروهای نازی می‌جنگند و از روسیه تا اقیانوس آبی ژاپن درگیر جنگ است.

بازی Call of Duty World At War پنجمین نسخه از این سری بازی است. این بازی به‌طور کل در مورد جنگ آمریکایی‌ها با ژاپنی‌ها و روس‌ها با نیروهای آمریکایی است. درواقع بازی شمارا در دو جبهه مختلف جنگ قرار می‌دهد که هرکدام جذابیت خاص خودشان رادارند. در سویی چشم‌بادامی‌ها و آمریکایی‌ها در حال جنگ هستند و در سوی دیگر نیز روس‌ها نبردی سخت را علیه نازی‌ها جلو می‌برند. داستان بازی کاملاً بر اساس واقعیت ساخته‌شده است و به‌خوبی کشورهای درگیر جنگ را نشان می‌دهد. گیم پلی بازی یکی از بی‌نقص‌ترین‌ها در میانه نسخه‌های مختلف بازی است. این بار می‌توانید با اقسام سلاح‌های جنگ جهانی وارد میدان نبرد شوید و دنیا را آتش بزنید. همه‌چیز به روانی کامل پیش می‌رود. همان ابتدا در یک تانک جنگی قرار خواهید گرفت و ترس مرگ را در آن آهن‌قراضه و در کوچه و خیابان‌های جنگ‌زده خواهید چشید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.