ّ

دانلود ترینر بازی Iron Storm

دانلود ترینر بازی Iron Storm

شما می توانید با ترینر Iron Storm از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Iron Storm همراه گیم کیو باشید.

Iron Storm یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص مبتنی بر جنگ جهانی اول می باشد که توسط 4X Studios توسعه و توسط Wanadoo در سال 2002 برای کامپیوتر منتشر شد. همچنین این گیم به نام World War Zero در سال 2004 برای پلی استیشن 2 نیز منتشر شد. این بازی در سال 1964 اتفاق می افتد و 50 سال است که جنگ تمام نشده و ماموریت شما به عنوان یک سرباز جلوگیری از توسعه سلاح هسته ای توسط روس ها و مغول ها برای پایان به جنگ می باشد. بازی طوفان آهن ترکیبی از تاکتیک محاصره ای جنگ جهانی اول مانند جنگ در سنگر، استفاده از گاز خردل و برخی از سلاح های سبک جنگ جهانی دوم مانند مسلسل، خمپاره، تانک و موشک انداز می باشد. همچنین تکنولوژی معاصر نیز مانند هلی کوپترها، ارتباط بی سیم، ماهواره های جاسوسی، مین های ضد نفر نیز استفاده شده است.

بازی از سطح بالایی برخوردار بوده و دشمنان مجهز به سلاح های قدرتمند مانند تک تیرانداز، ضد تانک می باشند و شاید بازیکن مجبور باشد برای به اتمام رساندن بعضی از مراحل، مجدد آن مرحله را طی کند. Iron Storm در سال 1964 تنظیم شده که در آن جنگ جهانی اول هرگز به پایان نرسیده و بارون نیکولای الکسانداندروویچ فون اوگنبرگ در سال 1921 در یک قیام پس از انقلاب روسیه، مغولستان را تصرف کرده و بعداً به روسیه حمله تا بلشویک ها را از بین ببرد. برنامه او تاسیس امپراتوری روسو-مغول می باشد که از اقیانوس آرام تا اقیانوس اطلس امتداد داشت. بازیکن در نقش ستوان جیمز آندرسون، سرباز نیروی ویژه آمریکا متولد 1924 می باشد که در ابتدای بازی به آندرسون دستور داده می شود به خطوط روسو- مغولستان نفوذ کرده و یک مرکز تحقیقاتی مربوط به اسلحه را از بین ببرد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.