ّ

دانلود ترینر بازی Serious Sam HD The First Encounter

دانلود ترینر بازی Serious Sam HD The First Encounter

شما می توانید با ترینر Serious Sam The First Encounter از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Serious Sam HD The First Encounter همراه گیم کیو باشید.

Serious Sam The First Encounter اولین نسخه در سری بازیهای پرطرفدار سبک اکشن سام ماجراجو می باشد که توسط استودیوی Croteam ساخته شده و در سال 2001 به وسیله کمپانی Devolver Digital منتشر شد. این عنوان یک بازی تیراندازی اکشن آرکید با آدرنالین بالا است که روی اکشن تک نفره متمرکز است. در دنیایی که سایبرپانک با داستانهای خیالی روبرو بوده و فناوری پیشرفته با جادوی سیاه و قدرتهای روانشناختی آمیخته شده ، سام با سفر به دنیای زیبای مصر باستان و چندین سیاره متنوع، با مینیونی های بی شماری ذهنی در راه خود به پایگاه روانی سفر می کند. وقایع داستانی بازی Serious Sam: The First Encounter از این قرار است که در آینده نزدیک، در اولین سفرهای بین ستاره ای ، انسان با خطر شیطانی بزرگی روبرو می شود که برای چند دوره اخیر در کهکشان در حال گردش بوده است.

این موجود شر، تجسم آخرین جاودانگی باستانی به نام “ذهن رسوا” است. او به وضوح بیان کرده نسل بشر را منقرض می کند ، فقط برای سرگرمی ، همانطور که با تمام تمدنهای دیگر در تاریخ کهکشانی ها انجام داده است. اما دشمن نیروی دفاعی زمین را دست کم گرفته، یک سلاحی مخفی که توسط سوریان به جا مانده است، نژاد باستانی که در دوران باستان با ذهن روی زمین می جنگید. این دستگاه که تحت عنوان Timelock شناخته می شود، سرباز ویژه سام ماجراجو را قادر می سازد تا به زمان مصر باستان بازگردند و ذهن را ترور کند ، و بشر را از انقراض نجات دهد. این بازی تعداد 15 مرحله دیوانه وار را در پیش روی شما می گذارد که طی آن می بایست با بهره گیری از انواع سلاح های کشنده، به نبرد موجودات عجیب و غریب بپردازید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.