ّ

دانلود ترینر بازی The Infected

دانلود ترینر بازی The Infected

شما می توانید با ترینر The Infected از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی The Infected همراه گیم کیو باشید.

The Infected یک بازی جهان باز سندباکس در سبک بقا است که در سال 2020 و توسط استودیو بازی‌سازی Digital Experience Studios Inc طراحی و منتشر شده است. ریشه‌های داستانی بازی از انتشار یک ویروس کشنده آغاز می‌شود که جهان را با خود درگیر می‌کند. شدت واگیر بودن و مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس بیشتر از آن میزانی است که بشر انتظار آن را می‌کشید. بعد از مدتی با انتشار خبرهای خوشی درباره تولید واکسن امید در دل بشر زنده می‌شود. واکسن به خوبی کار می‌کند و آمار مرگ‌ومیر در حال کاهش است. همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رود تا اینکه عوارض واکسن نمایان شده و یکسری اثرات جانبی از خود نشان می‌دهد. تزریق واکسن به بدن بعضی از انسان‌ها باعث ایجاد نوعی جهش در دی ان ای آن‌ها می‌شود و در نتیجه قربانیان را به موجوداتی نیمه خون‌آشام و نیمه زامبی تبدیل می‌کند.

این موجودات عجیب‌وغریب Vambie نام دارند و رفتارهایی میان زامبی و خون‌آشام از خود نشان می‌دهند. در بازی The Infected شما به عنوان گروهی محدود از بازماندگان نقش‌آفرینی خواهید کرد و وظیفه دارید تا در اولین قدم پایگاهی برای محافظت از خود و سایر هم‌قطاران ایجاد کنید. پس از ساخت پایگاه باید آن را به انواع استحکامات دفاعی و اسلحه‌ها مجهز کرده تا بتوانید از خودتان در برابر سیل وامبی ها دفاع کنید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های بازی The Infected به پیاد سازی مکانیزم های طبیعی بدن مانند گرسنگی، تشنگی و دمای بدن برای شخصیت‌های قابل بازی، امکان شکار و ساخت آیتم‌ها و ابزارهای مورد نیاز، چرخه شب و روز، آب‌وهوا و چرخه چهارفصل سال اشاره کرد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.