ّ

دانلود ترینر بازی Disco Elysium

دانلود ترینر بازی Disco Elysium

شما می توانید با ترینر Disco Elysium از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Disco Elysium همراه گیم کیو باشید.

چه کسی از بازی‌های نقش‌آفرینی بدش می‌آید؟ طرفداران این ژانر از مور و ملخ بیشتر شده‌اند و تعداد بازی‌ها نیز سر به فلک کشیده است. در این میان می‌توان گزینه‌های خوبی را نام برد. اما اگر به شما بگوییم که می‌توانید این ژانر را با کارآگاه بازی نیز ترکیب کنید چه خواهید گفت؟ استودیو ZA/UM پاسخ جالبی برای شما دارد. بازی Disco Elysium یک نقش‌آفرینی شگفت‌انگیز است که شمارا در نخ زندگی یک کارآگاه قرار می‌دهد که دارای توانایی‌ها خاص خودش است و تمام شهر برای پاسخ به سؤالات مهم و بزرگش آماده جستجو است. می‌توانید از خودتان یک قهرمان ملی بسازید و پرونده‌های متعددی را حل کنید یا اینکه صرفاً به افتضاح‌ترین شکل ممکن داستان را تمام کنید و تمام مردم را از خودتان بیزار و متنفر کنید.

بازی Disco Elysium شمارا با دنیایی کاملاً باز و انتخاب‌های متعدد رها می‌سازد. می‌توانید صحبتی گرم با فردی داشته باشید یا اینکه حوصله فک زدن او را نداشته باشید و دست به خشونت بزنید. کارهای جالبی علاوه بر کارآگاهی می‌توانید انجام دهید و برای نمونه ترانه خواندن و همچنین رقصیدن از بخش‌های اصلی بازی است. برای رسیدن به اوج ژانر نقش‌آفرینی، لازم است که سیستم توانایی‌های جذابی نیز برای شخصیت اصلی در نظر گرفته شود و دقیقاً چنین چیزی را در Disco Elysium شاهد هستیم. کافی است که سیستم دیالوگ‌های بازی نگاهی بیندازید تا بفهمید که هر سخنی را می‌توان در این بازی بیان کرد و پیشروی آن به دست خود شماست. تمرکز عجیبی روی داستان انجام‌گرفته است و قرار نیست که مانند بازی‌های اکشن تنها بکشید و بروید جلو و باید حسابی همه‌چیز را بخوانید و به پلات توجه خاصی داشته باشید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.