ّ

دانلود ترینر بازی Batman Arkham Origins Blackgate

دانلود ترینر بازی Batman Arkham Origins Blackgate

شما می توانید با ترینر Batman Arkham Origins Blackgate از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Batman Arkham Origins Blackgate همراه گیم کیو باشید.

بتمن نام آشنایی میان دوست داران کمیک، فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی است. تابه‌حال بازی‌های مختلفی از این مرد نقاب‌پوش را مشاهده کرده‌ایم که ازجمله آن‌ها می‌توان به LEGO Batman و همچنین نمونه‌های باکیفیت‌تری اشاره کرد. بازی‌های این سری تابه‌حال طرفداران زیادی به خود جمع‌آوری کرده‌اند و در این میان نام یکی از آن‌ها به نام بازی Batman Arkham Origins Blackgate کمتر به گوش همه خورده است. این بازی اولین ساخته‌ی استودیوی Armature است که زیر نظر Rocksteady شروع به ساخت این بازی کرد که بتواند در کنار Arkham Origins تجربه‌ی یک بتمن دو و نیم بعدی را به مخاطب القا کند.

Blackgate درواقع نام زندانی در شهر نیوجرسی آمریکاست که مجرمانی مانند جوکر را به خود دیده است و این بنایی است که هر اتاقش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. داستان بازی Batman Arkham Origins Blackgate را به همین زندان مخوف می‌برد و به‌یک‌باره با شورشی عظیم در این زندان مواجه می‌شویم و می‌بینیم که جوکر و هم‌دستانش کنترل زندان را به دست گرفته‌اند و هیاهوی عجیبی به وجود آمده است. بتمن سریعاً خود را به این زندان می‌رساند تا اوضاع را به حالت اول خود برگرداند. داستان بازی به همین سادگی است که می‌بینید و خبری از گره‌های عجیب و نقاط عطف خیره‌کننده نیست. اولین تجربه این بازی روی کنسول‌های دستی بود و جایی که بازی‌های دو نیم بعدی می‌توانند مانور بهتری داشته باشند، استودیو بازی بعد از مدتی این عنوان را به ژانر پلتفرمر آورد و دیدیم که بازی برای رایانه‌ها نیز عرضه شد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 15 فروردین 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.