ّ

دانلود ترینر بازی Kingdom Hearts 3

دانلود ترینر بازی Kingdom Hearts 3

شما می توانید با ترینر Kingdom Hearts 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Kingdom Hearts 3 همراه گیم کیو باشید.

همه ما دوران کودکی را با کارتون‌ها و انیمیشن‌های خاصی به یاد داریم. چه کسی می‌تواند داستان اسباب‌بازی‌ها یا راپانزل را فراموش کند. شخصیت‌های انیمیشن‌های دیزنی محبوب همه ما هستند و طرفداران هنگام خبردار شدن از همکاری این کمپانی با Square Enix در پوست خود نمی‌گنجیدند و بالاخره شاهد سری بازی به نام Kingdom Heart بودیم. حالا این بازی با نسخه سوم خود برگشته است و همان حس و حال قدیمی را زنده کرده است. موسیقی متن بازی چنان با داستان آن درهم‌آمیخته است که یک‌لحظه حس خوشحالی به بازیکن منتقل می‌شود و بار دیگر یک حس تلخ و ملانخولی. Kingdom Hearts 3 تماماً حول محور شخصیت اصلی آن به نام Sora می‌چرخد و دوستانش Donald Duck، Goofy، King Mickey و Riku به او در پیدا کردن 7 نگهبان نور و کلیدی برای بازگرداندن قلب‌ها کمک می‌کنند. Kingdom Hearts 3 توسط Square Enix توسعه‌یافته است و همین استودیو نیز آن را برای کنسول‌های نسل هشتم روانه بازار کرده است.

Sora و دوستانش برای رسیدن به هدف خودشان از مسیرهای مختلفی عبور می‌کنند که در این راه، شاهد دیگر شخصیت‌های انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار خواهند بود و البته تمام محیط نیز از همین انیمشین ها ایده برداری شده است. دنیای بازی خیلی شلوغ است و مدت‌ها شمارا سرگرم خواهد کرد. گیم پلی شباهت‌های بسیار زیادی به نسخه‌های قبلی دارد و شاهد همان بکش و برو جلو همیشگی هستیم. هوش مصنوعی بازی پیشرفت‌های زیادی داشته است و دیگر به آن آسانی قادر به نابود کردن دشمنان خود نخواهید بود. Sora در این نسخه قادر به استفاده از جادو است و برای استفاده از آن باید عناصر متفاوت را باهم دیگر ترکیب کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این است که می‌توانید با استفاده از دوستان خود به دشمن حمله کنید و از یاری آن‌ها نیز بهره بگیرید. تنوع دشمنانی که با آن روبه‌رو هستید نیز افزایش‌یافته است. یک نوع حمله جدید به نام Attraction Flow نیز اضافه‌شده است که با انجام آن شاهد منظره‌ای شبیه پارک‌های رنگارنگ دیزنی خواهید بود. با سفر به دنیاهای جدید، گیم پلی Kingdom Hearts 3 تغییر خواهد کرد و بازی آن‌قدر گسترده است که باید از یک کشتی برای رفت‌وآمد به دنیاهای مختلف استفاده کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.