ّ

دانلود ترینر بازی Eximius Seize the Frontline

دانلود ترینر بازی Eximius Seize the Frontline

شما می توانید با ترینر Eximius Seize the Frontline از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Eximius Seize the Frontline همراه گیم کیو باشید.

بازی Eximius Seize the Frontline در سبک شوتر و استراتژی عرضه شده است و روی نبردهای مبتنی بر جوخه تمرکز خواهد داشت. این بازی از یک گیم‌پلی تاکتیکی استفاده می‌کند و شما باید تصمیم‌گیری بالایی در آن داشته باشید. بازی سطح قدرتمندی از استراتژی را به شما تحویل خواهد داد و می‌توانید آن را در بخش نبردهای ۵ در برابر ۵ نیز تجربه کنید. فضای شهری آخرالزمانی در بازی وجود دارد که میدان نبرد را بیش از پیش دچار التهاب خواهد کرد. شما باید به‌عنوان یک فرمانده، بتوانید پایگاه ایجاد کرده و ارتش خود را آموزش دهید. تواایی پشتیبانی را برای کمک به متحدین خود در بازی ایجاد کرده و قلمرو خود را گسترش دهید. در بازی Eximius Seize the Frontline می‌توانید حتی یک افسر ساده بوده و دسته‌ی پیام نظام خود را به سمت جنگ سوق بدهید. می‌توانید دشمنان خود را با تاکتیک‌های چابک‌وار یا نیروهای بی رحمانه خود خرد کنید. منابع را برای تیم خود کسب کرده و سلاح‌های خود را به روز کنید.

می‌توانید لباس‌های جنگی بیشتری را برای تیم‌های خود به دست آورده و شرایط بهتری در تجربه بازی داشته باشید. در این بازی می‌توانید گیم‌پلی چندمنظوره بازی را تجربه کرده و نقش‌های متفاوتی را به دوستان خود بدهید. آن‌ها می‌توانند تصمیمات مناسبی را در بازی گرفته و در موفقیت شما شریک باشند. در بازی Eximius Seize the Frontline می‌توانید تعدادی از تیراندازان متخصص را نیز جمع کرده و کمین کنید. می‌توانید یک افسر برنامه ریز بوده و در لحظه‌ی مناسب، در خط مقدم ترور حضور داشته باشید. هدف از گیم‌پلی بازی، کسب بیشتری امتیاز است و باید این مراحل، بتوانید متناوبا نیروهای قدرتمند و خوبی داشته باشید. پایگاه دشمنان را شناسایی کرده و اجازه ندهید که ستاد فرماندهی شما لو برود. شما نمی‌توانید دوباره آن را ساخته و بازی را ادامه دهید؛ بنابراین باید کاملا آن را سری نگه داشته و اجازه ندهید که دشمن آن را آماج حملات خود قرار دهد.

 

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.