ّ

دانلود ترینر بازی Batman Arkham Origins

دانلود ترینر بازی Batman Arkham Origins

شما می توانید با ترینر Batman Arkham Origins از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Batman Arkham Origins همراه گیم کیو باشید.

حدود هفت سال پیش بود که استودیو راک استدی با ارائه بازی Batman Arkham Asylum انقلابی در بازی‌های اقتباسی از کمیک بوک ها ایجاد کرد و حدود دو سال بعد این راه با Arkham Knight ادامه یافت و برای باری دیگر شاهد موفقیت‌های بسیار این سری بودیم. سومین نسخه از این سری، یک تحول اساسی نسبت به نسخه‌های پیشینش داشت و آن چیزی نیست جز تغییر توسعه دهندگانش. دیگر مثل قبل روند ساخت این بازی بر عهده استودیو راک استدی نیست و برادران وارنر دست به ساخت آن زده‌اند. اما آیا این استودیو توانسته ویژگی‌های اصلی نسخه‌های پیشین را حفظ و برای باری دیگر نام سری بتمن را بر سر زبان‌ها بیندازد؟ با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب سایت پارسی گیم همراه باشید.

داستان بازی مانند فیلم‌هایش و نسخه‌های پیشین بازی، همان موضوع همیشگی یعنی تقابل بین خیر و شر را روایت می‌کند، در واقع در این نسخه بروس وین (بتمن) از همیشه مثبت‌تر و دشمنانش از همیشه خبیث‌تر هستند. داستان این بازی پیش از نسخه اول رخ می‌دهد و با بتمنی خام‌تر، بی تجربه تر و بی حوصله تر نسبت به نسخه‌های پیشین روبرو هستیم. مصداق این موضوع را می‌توان در صحنه‌هایی دید که بتمن از فرط عصبانیت کنترل خود را از دست می‌دهد و دشمنانش را تا حد مرگ کتک می زند. از این نظر بتمن به مراتب آسیب پذیر تر است اما از تکنولوژی سلاح‌هایش نمی‌توان چشم پوشی کرد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.