ّ

دانلود ترینر بازی Fighting in Aden Gulf

دانلود ترینر بازی Fighting in Aden Gulf

شما می توانید با ترینر مبارزه در خلیج عدن از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Fighting in Aden Gulf همراه گیم کیو باشید.

مبارزه در خلیج عدن یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص بوده که توسط Amytis Games توسعه و در سال 2011 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. Persian Gulf Soldiers یک گیم پرسپکتیو اول شخص (FPP) بوده که داستان مبارزه سربازان نخبه یک واحد کماندویی ایرانی، علیه دزدان دریایی سومالیایی در خلیج عدن می باشد. جنگ در خلیج عدن اولین تولید استودیوی آمیتیس بوده که تلاشی برای است که سازندگان برای پاسخگویی به مجموعه های محبوب Call of Duty Modern Warfare یا Medal of Honor می باشد. بازی در منطقه خاورمیانه تنظیم شده است. یک کشتی ایرانی در خلیج عدن ربوده شده، گروه خطرناکی از دزدان دریایی سومالی به فرماندهی ساویش در این ماجرا دخیل است.

تلاش برای مذاکره با آدم رباها نتیجه در بر نداشت. بنابراین دولت تصمیم گرفت یک واحد نخبه کماندویی برای اقدام این عمل بفرستد، وظیفه تکاوران دستگیری و از بین بردن دزدان دریایی می باشد. در بازی سربازان خلیج فارس انواع سلاح های گرم و منفجره در صحنه های دیدنی و جذاب جنگی به چشم می آید. داستان اصلی شامل مجموعه ای از ماموریت های خطی در مکان های مختلف (کشتی، دهکده، مخفیگاه و …) است. از نظر فنی بازی مبارزه در خلیج عدن از پتانسیل موتور محبوب Unity 3D استفاده می کند و به شما امکان یک محیط گرافیکی سه بعدی در زمان واقعی خواهد داد. کیفیت مدل های شخصیت و عناصر محیط با استاندارد های بازی AAA مدرن مطابقت ندارد، اما با یک بودجه که تولید شده بسیار نقاط مثبت و خوبی به همراه دارد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.