ّ

دانلود ترینر بازی Totally Accurate Battle Simulator

دانلود ترینر بازی Totally Accurate Battle Simulator

شما می توانید با ترینر Totally Accurate Battle Simulator از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Totally Accurate Battle Simulator همراه گیم کیو باشید.

استفاده از فیزیک با چاشنی طنز را در تعدادی از بازی‌های ویدیویی مشاهده کرده‌ایم. از معروف‌ترین عناوین در این سبک می‌توان به Human Fall Flat اشاره کرد که یک تجربه بسیار سرگرم‌کننده و خنده‌دار را در اختیار بازیکنان قرار داد. بازی totally accurate battle simulator از استودیو Landfall با گیم پلی‌ای مشابه در این سبک، نبردها و مبارزات جذابی را به خورد شما خواهد داد. بازی حالت داستانی دارد که در آن نبردهای بسیاری را در طول تاریخ تجربه خواهید کرد. هرچند ازلحاظ تاریخی هیچ‌کدام از این رویدادها منطقی نبوده و همگی زاده تخیلات سازندگان بازی است اما آن‌ها کارتونی، خنده‌دار و سرشار از عنصر طنز هستند. گرافیک کارتونی بازی یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و در خلق این دنیای جذاب، کمک شایانی می‌کند. کاراکترها و انیمشین آن‌ها همگی به‌خوبی با عنصر طنز موجود در بازی همخوانی داشته و تجربه سرگرم‌کننده‌ای را به شما هدیه می‌دهند.

گیم پلی بازی برخلاف تصور شما بیشتر حل کردن یک معما در میدان نبرد است. فیزیک کاراکترهای بازی گیم پلی را به شکلی تغییر داده است که مبارزات در تنها چند دقیقه به پایان می‌رسد و وظیفه شما پیدا کردن مسیر مناسب برای حمله به دشمنان است. پس‌ازاینکه نقشه خود را چیدید باید به مبارزه کاراکترهای های خود در احمقانه‌ترین حالت به تماشا بنشینید. در هر نبرد تعداد مشخصی نیرو در اختیاردارید که با توجه به قابلیت‌های متفاوت آن‌ها و همچنین فیزیک به‌کاررفته در بازی باید مسیری مناسب برای نبرد را انتخاب کنید تا به پیروزی برسید. قابلیت ساخت نیروهای مختلف نیز با سلیقه شخصی خودتان در بازی وجود دارد که توسط آن می‌توانید ارتش شخصی‌سازی‌شده خود را داشته باشید. همچنین امکان نبرد با دوستان خود وجود دارد و می‌توانید سناریوهای جالبی را در نبرد با دوستان خود پیاده کنید و لحظات خوشی را در کنار هم سپری کنید. درنهایت می‌توان گفت که فیزیک خاص بازی در کنار عنصر طنز آن، یک تجربه به‌یادماندنی از یک بازی ویدیویی را در خاطرات شما ثبت خواهد کرد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.