پسورد کپی شد

دانلود ترینر بازی Ultimate Admiral Age of Sail

دانلود ترینر بازی Ultimate Admiral Age of Sail

شما می توانید با ترینر Ultimate Admiral Age of Sail از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Ultimate Admiral Age of Sail همراه گیم کیو باشید.

Ultimate Admiral Age of Sail یک بازی استراتژیک و شبیه سازی است که به شما این امکان را می دهد که خود را وارد جنگی با هوش مصنوعی قدرتمند بازی کنید و در دریا ، زمین و ترکیب این دو جنگی همه جانبه را آغاز کنید . این نسخه ، نسخه دسترسی زودهنگام بازی است که تنها دارای دو ملیت انگلیسی و آمریکایی است و شما می توانید با انتخاب یکی از این دو ، بازی را آغاز کنید اما با عرضه بازی به صورت کامل ملیت های گوناگونی به بازی اضافه خواهد شد . در حال حاضر تنها امکان بازی در 30 جنگ دریایی و زمینی را خواهید داشت و می توانید بازی را در 3 فصل دنبال کنید . مقدار فصول و جنگ ها در نسخه اصلی بازی بیشتر از این تعداد در نسخه اولیه خواهد بود . دربازی Ultimate Admiral Age of Sail Barbary War شما در نقش یک فرمانده معروف قرار می گیرید که در قلب نبردها و وقایع تاریخی قرار دارد.

اگر انگلیس را انتخاب کنید شما در نقش فرمانده نلسون که جنگ در سواحل آمریکای مرکزی را رهبری می کرد ، قرار می گیرید و اگر ملیت آمریکایی را انتخاب کنید شما در نقش جان پل جونز بازی خواهید کرد که جنگ استقلال آمریکا را رهبری می کند و در کنار شما افراد برجسته دیگری برای این جنگ قرار دارند که همگی تحت فرمان شما هستند . در بازی Ultimate Admiral Age of Sail نیاز است تا به هنر مانور در دریا تسلط پیدا کنید و در عصر حرکت کشتی ها با باد و به وسیله بادبان ها هنر دریانوردی را بیاموزید . هر جبهه ای را که انتخاب کنید شما فرمانده آن می شوید و سرنوشت جنگ در دستان شما قرار می گیرد و شمایید که بسیاری از افراد دستور می دهید اما اگر خطایی انجام دهید و منجر به شکست شوید نام شما در تاریخ بدنام می شود . در این بازی شما فرصت این را دارید که تاریخ را از ابتدا بنویسید و سرنوشتی جدید برای جنگ های گذشته رقم بزنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 20 فروردین 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.