ّ

دانلود ترینر بازی The Legend of Heroes Trails of Cold Steel IV

دانلود ترینر بازی The Legend of Heroes Trails of Cold Steel IV

شما می توانید با ترینر The Legend of Heroes Trails of Cold Steel IV از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی The Legend of Heroes Trails of Cold Steel IV همراه گیم کیو باشید.

سری بازی The Legend of Heroes Trails of Cold Steel IV یک اثر نقش‌آفرینی ژاپنی نوبتی است که در واقع زیرمجموعه‌ای از سری بازی Trials است که آن هم خود زیرمجموعه‌ی فرنچایز عظیم‌تری به ‌نام The Legend of Heroes است. بازی Trails of Cold Steel IV سال گذشته در ژاپن و امسال هم در سایر نقاط جهان برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد تا پرونده‌ی سری Cold Steel‌ را ببندد و مسیر را برای آینده سری هموار کند. داستان بازی دقیقاً دنباله‌ی ماجرای نسخه‌ی قبل است و وقایعش پس از پایان کلیف‌هنگر نسخه‌ی سوم شروع می‌شود؛ جایی که Rean Schwarzer، شخصیت اصلی سری Cold Steel‌، در نسخه‌ی قبل توسط پدر واقعی‌اش زندانی می‌شود. با توجه به پشتوانه‌ی داستانی که این سری در گذشته کسب کرده، بازی قادر است از همان ابتدا ارتباط نسبتاً خوبی با مخاطب ایجاد کند. مشخصاً بازی Trails of Cold Steel IV اثری نیست که بدون آشنایی با سری بخواهید از داستان آن چیزی دریافت و با آن ارتباط برقرار کنید.

از آن‌طرف، دقیقاً می‌داند که چگونه طرفداران سری را با خود همراه کند. شما ابتدا کنترل اعضای جدید «کلاس ۷» که در نسخه‌ی قبل با آن‌ها آشنا شده‌اید، بر عهده خواهید داشت و محوریت داستان در ابتدا با شخصیت Juna پیش می‌رود. پشتوانه‌ی داستانی نسخه‌های قبل باعث شده شخصیت‌ها از همان ابتدا موقعیت خاص خود را در داستان پیدا کنند و با مخاطب بیگانه نباشند. نکته‌ی خوشحال‌کننده این است که روند پیشرفت شخصیت‌ها، به‌خصوص شخصیت‌های «کلاس ۷ جدید» ساکن نیست و در اکت اول بازی شانس گسترش پیدا می‌کنند و تمرکز بیش‌تری روی آن‌ها صورت می‌گیرد. حتی رابطه‌ی آن‌ها با شخصیت‌ها «کلاس ۷ قدیمی» معنای بهتری پیدا می‌کند. هدف داستان و شخصیت‌های آن در اکت اول و آغاز مسیر نجات Rean به‌خوبی مخاطب را با توجه به اتفاقات نسخه‌ی قبل آماده‌ی داستان بزرگ این قسمت می‌سازد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.