ّ

دانلود ترینر بازی Call of Duty Black Ops

دانلود ترینر بازی Call of Duty Black Ops

شما می توانید با ترینر Call of Duty Black Ops 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Call of Duty Black Ops همراه گیم کیو باشید.

یکی از روان‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های شوتر تاریخ، سری بازی‌های Call of Duty است. بعد از بازی Call Of Duty Modern Warfare 2 بازی Black Ops عرضه شد که توانست دوباره به موفقیت‌های نسخه‌های قبلی دست یابد. بازی Call of Duty Black ops یک بازی شوتر اول‌شخص است که توسط Treyarch ساخته‌شده و Activision آن را منتشر کرده است. این بازی موفق شد طی 24 ساعت به فروش 5.6 میلیونی دست یابد.داستان این نسخه از بازی بسیار متفاوت با نسخه‌های دیگر سری Call of Duty است. داستان بازی در دهه‌ی 60 میلادی اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی داستان یعنی Alex Mason یکی از افراد باتجربه CIA است که در ابتدای بازی و در حین مأموریت دستگیرشده و به یکی از زندان‌های روسیه منتقل می‌شود، چندی بعد در زندان شورش شده و زندانی‌ها موفق به فرار می‌شوند. در داستان بازی ابهامات و حفره‌های زیادی دیده می‌شود اما ذره‌ذره این حفره‌ها پرشده و شاهد روایت خیلی خوبی هستیم.

گیم پلی بازی از همان فرمول همیشگی سری بازی های Call of Duty استفاده می‌کند که آن را در نسخه‌های قبلی دیده بودیم. بااین‌حال، این بار شاهد سلاح‌های متنوع و گرافیک بهتری هستیم. سلاح‌های بازی شامل تیر کمان مدرن و سلاح‌های کلاسیک دهه 60 مانند AK-47 و M14 می‌شوند. مراحل بازی بسیار با جزئیات طراحی‌شده و گیم پلی بسیار درگیر کننده است همچنین مبارزات بازی به‌هیچ‌وجه یکنواخت و خسته‌کننده نیستند و دلیل آن نیز مراحل بازی است، مراحل بازی شامل مخفی‌کاری و مبارزات عادی، همچنین استفاده از وسایل نقلیه می‌شوند. پیش بردن مراحل داستانی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده هستند البته این مراحل بسیار کوتاه می‌باشند. کنترل‌ها نیز بسیار روان و ساده هستند و برای بازیکنان تازه‌وارد بسیار لذت‌بخش و ساده خواهد بود. بخش دیگری در بازی وجود دارد به نام Zombies، در این مد شما می‌توانید با گروه‌های متفاوت زامبی‌های مبارزه کنید، شما با مقاوم کردن در و پنجره‌ها و همچنین از بین بردن زامبی‌های مقداری امتیاز دریافت می‌کنید که با این امتیازها شما می‌توانید سلاح‌های متفاوتی دریافت کرده و آن‌ها را ارتقا دهید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.