ّ

دانلود ترینر بازی Dead Space

دانلود ترینر بازی Dead Space

شما می توانید با ترینر Dead Space 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Dead Space همراه گیم کیو باشید.

فضا و کهکشان ها سالهاست رمز و راز بزرگی برای بشر بوده است. از سویی حرکات ستارگان را در نظر داشته ایم و بر اساس آنها مذاهب و خرافات عجیبی ساخته ایم و از سویی نیز سر عقل آمدیم و بالاخره به وسیله ابزارهای عملی به شناسایی این فضای گسترده پرداختیم. فضا و کهکشان ها تا به حال ایده اصلی بسیاری از بازی های ویدیویی بوده است و کمپانی Electronic Arts نیز سال 2008 با بازی Dead Space ماجراجویی خود را در این دنیای عجیب و غریب شروع کرد. جایی که داستان ما را به یک سفینه فضایی می برد و اتفاقات عجیبی برایمان رخ می دهد که ما را با تمام وجود می ترساند.

بازی Dead Space در سفینه ای فضایی قرار دارد که هزاران کیلومتر از کره آبی ما فاصله گرفته است. فرض کنید شما مهندس این سفینه هستید و به شما دستور داده می شود تا یک مشکل فنی پیش آمده را حل کنید. گویا ارتباط با بخشی از سفینه از دست رفته است و در این میان باید نشان دهید که چه آدم شجاعی هستید و کاری غیر ممکن را انجام دهید. زمانی که تشکیلات CEC ارتباط خود را با کشتی فضایی از دست می دهد، شما وارد کار خواهید شد و البته دلیل دیگری نیز برای این کار دارید و آن هم پیام هایی است که اخیرا از طرف پزشک سفینه به شما رسیده است و برای سردرآوردن از این پیام ها هم شده ریسک به خطر افتادن زندگی خود را می کنید. همین که پا روی سفینه می گذارید، اتفاقات ترسناک و عجیب و غریبی شروع به رخ دادن می کنند. تمام افراد سفینه به زامبی تبدیل شده اند و هر کس نیز با خون خود پیامی به جا گذاشته است. در این میان شما یک هدف در سر دارید و آن هم نجات دادن نامزدتان به نام نیکول است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.