ّ

دانلود ترینر بازی Dead Space 2

دانلود ترینر بازی Dead Space 2

شما می توانید با ترینر Dead Space 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Dead Space 2 همراه گیم کیو باشید.

باز هم قرار است پا به سفینه فضایی ترسناکی بگذاریم که موجودات وحشتناکی در آنجا انتظار ما را می‌کشند. این بار آیزاک کلارک، نقش اول بازی دوباره به معدن فضایی عجیب و ترسناک بازمی‌گردد. او به دنبال دوست‌دختر سابقش نیکل می‌گردد که در آخرین لحظات فضای مرده او را از دست داده است. او به امید اینکه نیکل هنوز زنده مانده است به اینجا برگشته ولی به نظر می‌رسد حقیقت چیز دیگری است. بازی Dead Space 2 ساخت استودیو Visceral Games در سبک ترسناک و بقا ساخته‌شده است. در ژانویه 2011 بازی توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد.

بازی سه سال بعد از وقایع Dead Space را نشان می‌دهد، بازیکن در نقش آیزاک کلارک وارد بازی می‌شود و باید با هیولاهای به نام نکرومورف مبارزه کند. ویروس نکرومورف روی تایتان، بزرگ‌ترین قمر زحل، در ایستگاه فضای اسپراول منتشرشده است.گیم پلی بازی مانند قسمت قبلی است، شما باید برای نابود کردن دشمنان خود آن‌ها را تکه‌تکه کنید. سامانه‌های هوا و نشانگر اکسیژن از قسمت قبلی بهتر عمل می‌کند و اگر به درجه صفر برسد، آیزاک می‌میرد و بازیکن مجبور می‌شود دوباره بازی را از چک پوینت آغاز کند. در اوایل بازی ایزاک از وسیله‌ای برای کند کردن حرکت دشمنان استفاده می‌کند تا بتواند در امنیت از بخش‌های مختلف عبور کند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.