ّ

دانلود ترینر بازی Dead Space 3

دانلود ترینر بازی Dead Space 3

شما می توانید با ترینر Dead Space 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Dead Space 3 همراه گیم کیو باشید.

بدون شک سری بازی‌های Dead Space یکی از بهترین بازی‌های ترسناک-علمی تخیلی صنعت گیم است. زمانی که نسخه‌ی اول بازی منتشر شد توجه بسیاری از بازیکنان و منتقدان را جلب کرده و نمرات بسیار خوبی از اکثر سایت‌های نام‌آشنای گیمینگ دریافت کرد. همچنین گیمر ها نیز از این بازی بسیار راضی بودند. خشونت و ترس در Dead Space حدومرزی نداشت، تمامی مناطق بازی بسیار تاریک و دلهره‌آور بودند حتی گیم پلی بازی بسیار اعتیادآور و لذت‌بخش بود. جدا از یک سری مشکلات، بازی از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار بود که در زمان عرضه، بازی‌های کمی از این ویژگی‌ها برخوردار بودند. تمامی این‌ها دلیل انتظارات بالای طرفداران از نسخه‌ی بعدی بازی شد. و بالاخره بازی Dead Space 2 منتشر شد و توانست به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند و طرفداران را کاملاً راضی کرد. حال EA باعرضه‌ی نسخه‌ی سوم بازی یعنی Dead Space 3 قصد دارد تا موفقیت شماره‌های قبلی را تکرار کند.

پس از پایان نسخه‌ی دوم، ما دوباره کنترل “ایزاک کلارک” شخصیت اصلی بازی‌های قبلی را به دست گرفته و قصد در نابود کردن مارکر  و نکرومورف ها داریم. غیر از نکرومورف ها این بار با دشمنان جدیدی در اوایل بازی آشنا می‌شویم. Soreveign، آن‌ها بشریت را تحت کنترل خوددارند و در اوایل بازی مجبور به درگیری با آن‌ها می‌شوید. در طول بازی متوجه خیلی از رازها و اسرار بازی می‌شوید همچنین شخصیت‌های فرعی این بار نقش مهم‌تری در داستان ایفا می‌کنند. داستان بازی بسیار پیچیده است و سؤالاتی که از خود در طول بازی می‌پرسید بسیار زیاد است. این حفره‌ها در طول بازی کم‌کم پر می‌شوند اما بعضی از سؤالات تا انتهای بازی بی‌جواب می‌مانند. تنها مشکل بخش داستانی روایت آن است. روایت داستان در نسخه‌ی اول و دوم بازی باعث وحشت و دلهره درون شما می‌شد همراه باگیم پلی ترکیب‌شده و ناخودآگاه بدن شما آدرنالین ترشح می‌کرد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.