ّ

دانلود ترینر بازی Cartel Tycoon

دانلود ترینر بازی Cartel Tycoon

شما می توانید با ترینر Cartel Tycoon از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Cartel Tycoon همراه گیم کیو باشید.

شبیه‌سازهای زیادی تابه‌حال در صنعت بازی‌های ویدیویی پا به عرصه وجود گذاشته‌اند و سبک‌های متفاوتی نیز داشته‌اند. برخی شبیه‌ساز رانندگی و خلبانی بوده‌اند و برخی شبیه‌ساز مدیریت و راه‌اندازی یک تجارت و شرکت. نوع دوم این بازی‌ها اما به دلیل عناصر بیشتر در گیم پلی معمولاً عمق بیشتری داشته و طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند. بازی Cartel Tycoon از استودیو Moon Moose یک بازی شبیه‌ساز است که در آن نقش یک تولیدکننده مواد مخدر را در کشورهای آمریکای جنوبی دهه ۸۰ خواهید داشت.

بازی سوژه نسبتاً محبوب و معروفی را انتخاب کرده است. نام پابلو اسکوبار برای بسیاری آشنا است و داستان زندگی او و نقش مهمش در پخش و تولید مواد مخدر علاوه بر جذابیت، منجر به ساخت فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نیز شده است. این بار سازندگان بازی این ایده را برای عنوان شبیه‌سازی خود انتخاب کرده‌اند. شما در نقش یک تولیدکننده مواد بازی خواهید کرد که باید امپراتوری خود را بسازید و تمامی چالش‌های این مسیر را پشت سر بگذارید. در بازی ابتدا با یک تولیدی کوچک شروع خواهید کرد و به‌مرور تولیدی خود را گسترش می‌دهید. در این مسیر شما علاوه بر قانون و پلیس باید با سایر تولیدکنندگان نیز رقابت کنید زیرا آن‌ها نیز از هیچ عملی برای نابودی شما و سربلند شدن خودشان در این تجارت دست نخواهند کشید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.