ّ

دانلود ترینر بازی Battlefield 1942

دانلود ترینر بازی Battlefield 1942

شما می توانید با ترینر Battlefield 1942 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Battlefield 1942 همراه گیم کیو باشید.

Battlefield 1942 یکی از سری بازی های سبک اکشن و اول شخص است که در آن جنگ جهانی دوم به صورت 3 بعدی توسط کمپانی سوئدی Digital Illusions CE طراحی و ساخته شد و کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts آن را در سال 2002 برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرد . این بازی بر اساس بازی ویدئویی موسوم به عقاب , که مجموعه ای از حوادث و اتفاقات جنگ جهانی دوم را روایت می کرد , ساخته شد . در این نسخه سعی شد تا با تغییر موتور بازی , صحنه های آن به واقعیت نزدیک شود زیرا قبل از آن , تمرکز بازی سازان بیشتر بر حالت فیزیکی بود و به حالات واقع گرایانه بازی توجه کمتری می کردند . در این نسخه بر خلاف نسخه هایی که قبلا منتشر شده بود فقط کشتن دشمنان کافی نیست . بازی این اجازه را به پلیر می دهد در صورت تحت کنترل گرفتن مناطق مختلف از چنگ دشمنان , نیروهای خود را در آن پیاده کند و همین امر باعث می شود تا مقاومت دشمنان کاهش یابد.

بازی میدان نبرد 1942 یکی از اولین بازی هایی بود که تغییرات چشمگیری در سبک بازی های اول شخص به وجود آورد . یکی از نقاط قوت بازی آن است که به پلیر اجازه می دهد تا به صورت مولتی پلیر و یا تکنفره به بازی بپردازید . در بازی پلیر می تواند عهده دار یکی از کلاس های پیاده نظام باشد : دیده بان , خط مقدم , آرپیجی زن , مهدس و یا پزشک همچنین توانایی پرواز با هواپیماهای جنگنده جنگ جهانی دوم و بمب افکن ها را نیز دارد . بازی دارای نقشه های مختلفی است و هر نبرد در مکانی مشخص رخ می دهد : اقیانوس آرام ، اروپا ، شمال آفریقا ، شرق ، و جبهه ایتالیا از جمله این نقشه ها هستند . جنگ و خونریزی همیشه میان قدرت های متحدین و متفقین اتفاق می افتد . تمامی مکان های نبرد واقعی هستند و سعی شده تا حدودی واقع گرایانه به تصویر کشیده شود.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.