ّ

دانلود ترینر بازی Battlefield 2

دانلود ترینر بازی Battlefield 2

شما می توانید با ترینر Battlefield 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Battlefield 2 همراه گیم کیو باشید.

Battlefield 2 همچنین شناخته شده به نام BF2 یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر شبیه سازی نظامی می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه سومین سری از Battlefield و دنباله Battlefield 1942 و Battlefield Vietnam بوده و بازیکنان با استفاده از سیستم های مدرن نظامی در یک میدان نبرد مدرن می جنگند. این نسخه از اولین سری میدان نبرد می باشد که در یک محیط مدرن اتفاق می افتد و حوالی سال 2007 در جریان یک جنگ جهانی ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه چین و ائتلاف خیالی خاورمیانه به مبارزه می پردازند. همچنین در حالت تک نفره بازیکن این امکان را دارد در سطح های Recruit، Veteran و Expert بر روی نقشه های که حداکثر 16 بازیکن را پشتیبانی می شود به بازی بپردازند.

بر خلاف حالت تک نفری (داستانی) ، در حالت نفره تا 64 بازیکن قابل پشتیبانی بوده و می توانید در حالت آنلاین و شبکه به بازی بپردازید. همچنین در این هفت کلاس: واحد پیشرو، پزشکی، ضد تانک، مهندسی، پشتیبانی، نیروی ویژه و تک تیرانداز مانند نسخه های قبل وجود دارد. در بتلفیلد 2 انواع مختلفی از وسایل نقلیه، بر اساس وسایل نقلیه واقعی ساخته شده توسط نظامیان کشورهای مختلف وجود دارد و در دسترس بودن و تعداد وسایل به هر نقشه و نقاط کنترل شده بستگی دارد. البته سه بسته توسعه دهنده به نام Battlefield 2: Special Forces، Battlefield 2: Euro Force و Battlefield 2: Armored Fury برای بازی وجود دارد. این سری تغییرات در گیم پلی شکل گرفته و بسیاری از ویژگی های جدید با در نظر گرفتن کار تیمی و همکاری به بازی اضافه شده و موتور گیم نیز شامل فیزیک بهبود یافته، نور پویا و نفوذ مواد به صورت واقعی انجام شده است. بر خلاف میدان نبرد 1942، در این نسخه فقط یک وسیله نقلیه مبتنی بر آب وجود دارد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.