ّ

دانلود ترینر بازی Battlefield 2142

دانلود ترینر بازی Battlefield 2142

شما می توانید با ترینر Battlefield 2142 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Battlefield 2142 همراه گیم کیو باشید.

Battlefield 2142 یک بازی اکشن تیراندازی مبتنی بر جنگ های مدرن می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه چهارمین سری (بر اساس نسخه های اصلی) Battlefield بوده که داستان آن مربوط به سال 2006 بر اثر یک فاجعه آب و هوایی عصر یخبندان جدیدی روی زمین آغاز شده است. 100 سال بعد در قرن 22 همه از یافتن راه حل این مشکل منصرف شده و البته در بین دو ابر قدرت اروپا، آمریکا و ائتلاف آسیا عرب، هندی به همراهی روسیه که باعث یک مسابقه تسلیحاتی برای تصرف نقاط سالم زمین شده است. اکنون ساعت 2142 و جنگ برای منابع اندک باقی مانده از چند سال قبل ادامه داشته و پایانی نیز برایش وجود ندارد. گیم در درجه اول برای گیم پلی چند نفره طراحی شده و اجازه می دهد تا حداکثر 64 بازیکن در یک سرور و یا حداکثر 16 بازیکن در حالت تک نفره مقابل ربات به صورت Conquest mode (حالت فتح) قرار بگیرد.

گیم پلی بازی Battlefield 2142 شامل دو حالت Titan و Conquest می شود، که حالت تیتان فقط در نقشه های چند نفره به صورت آنلاین قابل بازی بوده و بسته سروری که بازیکن انتخاب می کند می تواند تا حداکثر 64 بازیکن را پشتیبانی کند. حالت single player نیز مانند Battlefield 2 بوده و بازیکن از هر تیم می تواند درخواست فرمانده شدن را انجام و نقش آن نیز بسیاری حیاتی می باشد. البته حالت Conquest مانند نمونه های قبل شامل دو تیم از پلیرها بوده که گرفتن پایگاه و پرچم مشغول می شوند و هر چه مناطق بیشتری در اختیار شما باشد، نسبت امتیاز شما نیز بالا و بالعکس حریف مقابل تان از امتیازش کسر می شود. البته هر یک از طرفین نیز دارای سلاح های منحصر به فرد که می توان یاد آور فیلم های علمی و تخیلی دانست و انواع مختلفی از سلاح مانند Moretti SR4، Shuko K-80 و … وجود دارند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.