ّ

دانلود ترینر بازی Battlefield 3

دانلود ترینر بازی Battlefield 3

شما می توانید با ترینر Battlefield 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Battlefield 3 همراه گیم کیو باشید.

Battlefield 3 یازدهمین نسخه در فرانچایز Battlefield محسوب می شود که در سال 2011 منتشر شد. در بخش داستانی این نسخه پلیرها کنترل شخصیت های مختلفی از نقش های نظامی را به خود اختصاص می دهند: یک افسر آمریکایی دریایی، یک افسر سیستم اسلحه F / A-18F Super Hornet ، یک اپراتور مخزن M1A2 Abrams و یک عامل Spetsnaz GRU. این کمپین در مکانهای مختلفی انجام می شود و داستانهای دو شخصیت ، هنری بلکبرن و دیمیتری مایاکوفسکی را دنبال می کند. بازی Battlefield 3 از زمان خویش جلوتر می رود و باقدرت موتور Frostbite 2 که نسل بعدی موتور بازی سازی کمپانی DICE محسوب می شود، نوید تجربه ای ناب و جدید را به شما می دهد. فناوری فوق پیش رفته، اساس چیزی است که Battlefield 3 بر بنای آن ساخته شده است؛ که کیفیت بصری ارتقا یافته، حس ابعادی عظیم، تخریب پذیری عظیم، صدای پویا و انیمیشن های شخصیتی مانند زندگی واقعی را ارائه می نماید.

صدای رد شدن گلوله از بیخ گوش ما، فرو ریختن دیوار و انفجارهایی که شما را پرتاب می کنند، باعث می شود که Battlefield 3 زنده تر و تعاملی تر از همیشه احساس شود. در این بازی ، پلیرها در نقش سربازان نیروی دریایی ایالات متحده قرار می گیرند که ماموریت های نفس گیر و مهیجی را در نقاط مختلف همچون، پاریس ، نیویورک و … انجام می دهند. بیشتر بخش داستانی در منطقه ایران و عراق رخ می دهد، سایر مکان ها شامل مرز ایران و آذربایجان، پاریس و شهر نیویورک است. بیشترین مأموریتها به صورت فلش بک هایی در بخشی از بازجویی از کارمند گروهبان هنری بلکبرن اتفاق می افتد و به ترتیب وقایع رخ نمی دهند. بازی دارای مراحل سراسر هیجان و فوق العاده است که مطمئنا هر گیمری از آن لذت خواهد برد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • Ali

    05 مهر 1401 02:29

    سلام
    بازم گلی به گوشه ی جمال شما ای والله دسخوش خیلی ممنون خسته نباشید خداقوت