ّ

دانلود ترینر بازی Half-Life 1

دانلود ترینر بازی Half-Life 1

شما می توانید با ترینر Half-Life 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Half-Life 1 همراه گیم کیو باشید.

Half-Life 1 یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص مبتنی بر گیم های علمی و تخیلی می باشد که توسط Valve توسعه و توسط Sierra در سال 1998 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه اولین سری از Half-Life بوده که یکی از بهترین مد های این بازی به نام Counter Strike 1.6 نیز در سایت منتشر شده است. داستان بازی از یک مرکز تحقیقاتی به نام Black Mesa که تحت قرار داد دولت بوده و یک آزمایشگاه کاملا مخفی می باشد شروع می شود. شخصیت اصلی گیم دانشمندی به نام گوردون فریمن کارمند این آزمایشگاه، طبق معمول به مرکز تحقیقاتی می رود و هنگامی که آزمایش آغاز شده Gordon Freeman متوجه غیرعادی شدن اوضاع می شود.

با رفتن به یکی از اتاق های آزمایش اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده و حتی چیزهای عجیبی اتفاق می افتد. در این لحظه همه چیز به طور وحشتناکی اشتباه پیش می رود و بیگانگان از سیاره Xen به طور ناگهانی به تاسیسات حمله و بسیاری از کارمندان را مجروح و کشته اند. در حین تفنگداران دریایی نیز برای کشتن بیگانگان و همچنین شاهدین باقی مانده به سمت تاسیسات آمده اند و به این معنی گوردون باید از حادثه جان سالم به در ببرد و با از طریق باید با بیگانگان و تفنگداران دریایی به مبارزه بپردازد. داستان هالف لایف 1 کاملا در خود بازی روایت شده و همه چیز از نگاه قهرمان داستان دیده و بیشتر عناصر داستان در ادامه فیلم نامه آشکار می شوند. زرادخانه سلاح ها نیز تا حدی دارای سلاح های واقع گرایانه مانند تپانچه، مسلسل و مواد منفجره بوده، اما سلاح های انرژی آینده نگرانه و بیگانگان نیز وجود دارد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.