ّ

دانلود ترینر بازی Need for Speed Underground 1

دانلود ترینر بازی Need for Speed Underground 1

شما می توانید با ترینر Need for Speed Underground 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Need for Speed Underground 1 همراه گیم کیو باشید.

Need for Speed Underground – جنون سرعت مسابقات زیر زمینی به اختصار (NFSU) یک بازی ماشین مسابقه ای می باشد که توسط Electronic Arts توسعه و در سال 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخه هفتمین سری Need For Speed که حول محور مسابقه های غیرقانونی شبانه با اتومبیل های وارداتی کاملا سفارشی و تحت بسیار شدید فیلم سریع و خشن می باشد. بازیکن می تواند ماشین مسابقه خود را تقریبا از ابتدا با صدها قطعه مجاز واقعی و تعدادی زیادی ماشین از جمله RX-7 مزدا تا GT-R نیسان آماده سازی کند. همچنین دارای بیش از 100 مسابقه تک نفره و موسیقی متن هیپ هاپ و راک را شامل می شود.

 بازی نید فور اسپید آندرگراند اولین سری بوده که حالت حرفه ای به همراه داستان و یک حالت گاراژ برای سفارشی سازی ماشین ارائه کرده است. همچنین تمام مسابقات در شب و یک شهر خیالی به نام المپیک سیتی برگزار شده، اگر چه شباهت زیادی به نیویورک، سانفرانسیسکو و لس آنجلس دارد. Underground 2003 از نظری تجاری موفقیت های بسیاری را کسب کرده و بعد از آن نیز Need for Speed: Underground 2 در سال 2004 منتشر شد. بازی دارای 5 حالت مختلف از جمله مدار، حذفی، حداکثر سرعت، دریفت، درگ بوده، که حالت Circuit یک مسابقه استاندارد با حداکثر سه ماشین حریف در یک مسیر حلقه ای برای یک دور یا بیشتر می باشد. حالت Knockout نیز مانند قبل بوده و آخرین نفری که در دور باقی بماند برنده می شود و حداکثر دور ها نیز سه دور برای چهار مسابقه است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.