ّ

دانلود ترینر بازی Just Cause 1

دانلود ترینر بازی Just Cause 1

شما می توانید با ترینر Just Cause 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Just Cause 1 همراه گیم کیو باشید.

دنیای شما، قوانین شما!. بازی‌های جهان باز توانسته‌اند میان ژانرهای دیگر برجسته‌تر شوند و برای نمونه سری بازی GTA به‌عنوان پرچم‌دار این ژانر افراد زیادی را به سمت خود کشیده است.. استودیو Avalanche Studios در سال 2006 با ایده جالبی وارد بازار شد. این استودیو سوئدی رؤیای بزرگی در سر داشت و این‌طور بود که اولین نسخه از سری بازی Just Cause پدیدار شد. این بازی با بیش از 21 مرحله داستانی و صدها مراحل فرعی توانست پایه‌گذار یک سری موفق باشد که تابه‌حال افراد فوق‌العاده زیادی را به سمت خود کشانده است. این بازی Just Cause مهمان رایانه‌های شخصی شماست.

بازی Just Cause شروع داستان ریکو رودریگز دوست‌داشتنی است. او برای یک آژانس مخفی کار می‌کند و حالا برای اولین بار به جزایر استوایی و منطقه آمریکای جنوبی فرستاده‌شده است. هدف اصلی در جزیره فرستاده‌شده، براندازی دیکتاتور آن به نام سالوادور مندوزا است. آژانس باور دارد که این فرد به سلاح‌های کشتارجمعی دست پیداکرده است و می‌تواند برای تمام آدم‌های کره زمین خطرناک باشد. برای همین مأموریت بزرگی روی دوش شما گذاشته‌شده است و باید هر طور شده این دیکتاتور را نابود کنید. این کار را اما با تجهیز نیروهای آزادی‌خواه جزیره انجام خواهید داد. همه از این وضعیت رضایت ندارند و باید مرحله‌به‌مرحله پیش بروید و قدرت این فرد را کم کنید تا در آخر بتوانید برای همیشه نابودش کنید. اساس گیم پلی این بازی روی شوتر سوم شخص قفل‌شده است و دنیای جهان باز آن‌یک تجربه فوق‌العاده ارائه کرده است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.