ّ

دانلود ترینر بازی Fallout Shelter

دانلود ترینر بازی Fallout Shelter

شما می توانید با ترینر Fallout Shelter از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Fallout Shelter همراه گیم کیو باشید.

Fallout Shelter یک بازی زیبا در سبک شبیه سازی شده خواهید داشت که شما را به دنیای پر از آینده ای روشن خواهد برد و کاربران می توانند تا با استفاده از سلاح ها و لباس های مخصوص خود را برای بهبود توانایی ها آماده کرده و قدم در مراحل بازی گذارند. این بازی از همان زمان ارائه تبدیل به بازی اعتیادکننده ای شد که ادامه دهنده نسخه کامپیوتر بازی بوده است و به عنوان یک بازی استراتژیک ماموریت خود را به خوبی انجام داده است. بتسدا با این بازی روح خوبی در بازی های اندروید و موبایل دمیده و باعث شد تا این پلتفرم مورد توجه زیادی قرار گیرد. شما در این بازی می توانید ماموریت های مختلفی را در فصل های مختلف گذرانده و مردم را برای اسکان در زیرزمین مخصوص خودتان قرار دهید. بازی دارای بخش های متنوعی می باشد که با افزایش جمعیت پایگاه شما می تواند موردتوجه قرار گیرد.

گرافیک بازی نیز بسیار عالی بوده و باعث می شود تا تمامی جزئیات و نوشته ها به خوبی دیده شده و راهنمایی های لازم برای شما ارائه شود. همین موضوع باعث می شود تا کاربران بتوانند به صورت اعتیادآوری از بازی لذت ببرند. با دانلود Fallout Shelter کاربران می توانند تلاش خوبی را برای مبارزه با بیماری های پایگاه داشته باشند و بخش های مختلف پایگاه را در مدیریت کامل خودشان قرار داده باشند. با توجه به این موضوع شما باید بتوانید حواستان را به تمام بخش ها جمع کرده و اجازه از کنترل خارج شدن را به آنها ندهید. بازی دارای ریتم اعتیادآور و زیبایی خواهد بود که هر بازیکنی می تواند آن را تجربه نماید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Fallout Shelter از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.