ّ

دانلود ترینر بازی Star Wars Battlefront

دانلود ترینر بازی Star Wars Battlefront

شما می توانید با ترینر Star Wars Battlefront 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Star Wars Battlefront همراه گیم کیو باشید.

سال 2015 را می‌توان سال درخشش جنگ ستارگان نامید، در ابتدا فیلم Star Wars: The Force Awakens، سپس نسخه جدید این سری از بازی‌ها بیش‌ازپیش طرفداران را نسبت به نیمه دوم امسال خوش‌بین کردند. این بازی برای اولین بار در نمایشگاه E3 سال 2013 معرفی شد و Electronic Arts توانست از همان ابتدا نام این عنوان را بر سر زبان‌ها بیندازد. از آن زمان به بعد، این بازی پای ثابت مراسم‌های مختلف الکترونیک آرتز شد و معمولاً در تمام مراسم‌های این شرکت شاهد نمایش‌هایی از این عنوان بودیم. سال گذشته بود که نسخه بتا این عنوان منتشر شد، و اتفاقاً با بازخوردهای فوق‌العاده‌ای از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد، این بازی توانست رکورد 9 میلیون بار دریافت از سوی کاربران را بشکند و تبدیل به بزرگ‌ترین بازی بتای تاریخ شرکت الکترونیک آرتز بشود. این عوامل باعث شدند انتظارات گیمر ها از این بازی بسیار بالا برود، از طرفی دیگر نیز الکترونیک آرتز پس‌ازاین موفقیت‌ها بیش‌ازپیش نسبت به این بازی خوش‌بین شد.

حالا پس از انتشار رسمی این عنوان دلیل این خوش‌بینی را می‌فهمیم. از همان بدو ورود به بازی یک جو کاملاً استار وارزی به شما القا خواهد شد، از آهنگ‌های پس‌زمینه گرفته تا طراحی منوها تماماً شما را به یاد سری فیلم‌های جنگ ستارگان به‌ویژه سه‌گانه اصلی و قدیمی‌اش می‌اندازند. بازی متشکل از دو بخش است، بخش آنلاین که شما را به مبارزات شبکه ای با دیگر افراد هدایت می کند و بخش آفلاین که شما را به انجام مأموریت‌های مختلف داستانی وا‌می‌دارد. بخش تک‌نفره بازی متشکل از 3 بخش است. بخش اول مربوط به آموزش مکانیک‌های مختلف گیم پلی بازی است، در بخش دوم شما باید به مبارزه تیمی بپردازید، به این صورت که دو تیم با یکدیگر مبارزه می‌کنند و هرکدام که سریع‌تر به امتیاز 100 برسد برنده است، در بخش سوم نیز فقط باید سعی کنید زنده بمانید! در این بخش شما به‌عنوان یکی از افراد سپاه ربل ها در برابر موج بزرگی از حملات استورم تروپر ها ایستادگی کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.