ّ

دانلود ترینر بازی Star Wars Empire at War

دانلود ترینر بازی Star Wars Empire at War

شما می توانید با ترینر Star Wars Empire at War از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Star Wars Empire at War همراه گیم کیو باشید.

Star Wars Empire at War جنگ ستارگان امپراطوری در جنگ یکی دیگر از سری بازی های سبک اکشن است که توسط LucasArts طراحی و ساخته شده و کمپانی Petroglyph آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . فرماندهی یا نابودی کل کهکشان یکی از موارد مجموعه جنگ ستارگان است . بازی دارای دو حالت Campaign و Galactic Conquest است که در حالت Campaign شما باید به انجام ماوریت های کهکشان بپردازید . ماموریت هایی که در آن بیش از 60 نوع زمین مختلف وجود دارد و شما باید در آنها با دقت و هوش خود ماموریت خود را به پایان برسانید . در حالت دوم باید با انتخاب جناح خود , به سیارات مختلف منظومه حمله کرده و آنها را به تصرف خود درآورید . مبارزات بر روی زمین , در فضا و سراسر کهکشان اتفاق می افتد و شما به عنوان یک فرمانده می توانید تاریخ و روند جنگ را تغییر دهید و هر تصمیم بر نبرد بعدی شما تاثیر گذار خواهد بود و به نوعی آینده کهکشان با دستان شما رقم خواهد خورد.

شما می توانید سمت نور باشید و یا تاریکی . این بستگی به خود شما دارد . در سمت جنایتکاران به عنوان Tyber Zann ایفای نقش می کنید که برای تبدیل شدن شما به یک رهبر جنایتکار بدنام , هیچ چیزی جلودار شما نخواهد بود . شما با تمامی تاکتیک های مبارزه از جمله دزدی , آدم ربایی و رشوه خواری آشنا می شوید و برای نابودی کهکشان تمامی نیروهای فاسد را به دور خود جمع می کنید و کنترل کهکشان را در دست می گیرید . لازم به ذکر است که این نسخه طلایی بازی جنگ ستارگان است و شامل Star Wars Empire at War و Star Wars Empire at War: Forces of Corruption می باشد . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده از بازی لذت ببرید .

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.