ّ

دانلود ترینر بازی Tomb Raider Legend

دانلود ترینر بازی Tomb Raider Legend

شما می توانید با ترینر Tomb Raider Legend از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Tomb Raider Legend همراه گیم کیو باشید.

Tomb Raider Legend یکی دیگر از نسخه های محبوب سری بازی های توم رایدر می باشد که در سال ۲۰۰۶ برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هفتم منتشر گردید و توانست با کسب امتیازات بسیار خوب به یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ تبدیل شود.توم رایدر لجند، علاوه بر اینکه توانست نظر گیمرها را جلب کند نمرات شگفت انگیزی را از منتقدین نیز دریافت نمود که در این بین کسب نمره میانگین ۸۲ درصد در وبسایت متاکریتیک به خوبی نشان میدهد که این بازی تا چه اندازه در انجام وظایف خودش موفق عمل کرده است. کریستال داینامیکس سازنده ی بازی برای ساخت Tomb Raider Legend از مدل های کاملا متفاوت نسبت به شماره های پیشین استفاده کرد. استفاده از دوربین سوم شخص را می توانیم مهم ترین تغییر بازی نسبت به نسخه های قبلی بازی بنامیم.

این دوربین که کمی از کاراکتر بازی فاصله داشت، به خوبی به گیمر اجازه می داد تا روی محیط اطرافش تسلط داشته باشد و در مواقع حساس و ضروری مثل بالا رفتن از موانع کمی بالاتر می رفت تا بازیباز به خوبی بتواند به کنترل شخصیت اصلی بپردازد. به طور کلی گیم پلی بازی Tomb Raider Legend یکی از بهترین ها، در زمان خودش به حساب می آمد.Tomb Raider Legend می تواند به یکی از بهترین تجربه های شما در بین بازی های ماجراجویی تبدیل شود. این بازی برای گیمرهای قدیمی یک خاطره بازی خوب به حساب می آید و برای بازیبازهای جدید هم می تواند چالش جدیدی باشد. پیش از تجربه ی بازی به یاد داشته باشید که این بازی را با نسخه های جدید آن مقایسه نکنید و باز هم از یاد نبرید که توم رایدر لجند، در سال ۲۰۰۶ ساخته شده و مطمئنا باید نسبت به زمان ساختِ آن از بازی انتظار داشت.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.