ّ

دانلود ترینر بازی Star Wars The Force Unleashed

دانلود ترینر بازی Star Wars The Force Unleashed

شما می توانید با ترینر Star Wars The Force Unleashed از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Star Wars The Force Unleashed همراه گیم کیو باشید.

اگر از طرفداران سری بازی های Star Wars هستید، این بازی را از دست ندهید. منتقدان همه از داستان، فیزیک، طراحی و موسیقی بازی تعریف کرده‌اند. هر چند که برخی از گیم پلی آن گلایه کردند ولی بازی در آمریکا و استرالیا در ماه اول عرضهٔ خود، فروش بالای 1 میلیون نسخه را داشت. بازی Star Wars: The Force Unleashed پُلی است بین دو بخش اول مجموعهٔ Star Wars که داستان پس زمینهٔ (بک استوری) اتحاد ائتلاف شورشی و جنگ داخلی کهکشان را نشان می‌دهد. بازی قهرمان تازه‌ای را معرفی می‌کند: استارکیلر، شاگرد مخفی “دارت ویدر”، کسی که مأموریت دارد به صورت مخفیانه “جدی” را بکشد، ولی خیلی زود به جبهه نور ملحق می‌شود.

این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی به عنوان بخشی از پروژهٔ The Force Unleashed ساخته‌شده است. بازی برای کنسول‌های مختلفی منتشر شد، از پلی‌استیشن و Wii گرفته تا حتی موبایل‌های که تنها بازی‌های جاوا را پشتیبانی می‌کنند. استودیو LucasArts در سال 2009 نسخهٔ ویندوز آن را منتشر کرد. بازی زاویه دید سوم شخص دارد و بازیکنان می‌توانند از فورس و شمشیر نوری استفاده کنند. احتمالاً دوست داران مجموعهٔ جنگ ستارگان با اصطلاح فورس (نیرو) آشنایی دارند، ولی توضیح مختصری می‌دهیم، فورس یک نیروی متافیزیکی و خاص است که در کتاب‌های و کمیک‌های جنگ ستارگان به‌کاررفته و جدی (jedi) به‌عنوان نیروی «جبهه نور» و سیث به‌عنوان «سمت تاریک» شناخته می‌شود. شمشیر نوری شما نیز از همین نیروی متافیزیکی انرژی خود را می‌گیرد. با کشتن هریکی از دشمنان شما امتیاز مهارتی می‌گیرد. یادگرفتن بازی آسان است، حتی «بدترین بازیکنان» هم می‌توانند به‌راحتی بازی را یاد بگیرند

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.