ّ

دانلود ترینر بازی Star Wars The Force Unleashed 2

دانلود ترینر بازی Star Wars The Force Unleashed 2

شما می توانید با ترینر Star Wars Republic Commando 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Star Wars The Force Unleashed 2 همراه گیم کیو باشید.

شاگرد ضدقهرمان، استارکیلر این بار با به دست گرفتن آتش شورش‌ها می‌خواهد تبدیل به قهرمان کهکشان شود. بازی Star Wars The Force Unleashed 2 ادامهٔ داستان Star Wars The Force Unleashed یعنی قسمت اول بازی که در سال 2008 منتشر شد را دنبال می‌کند. بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و پلتفرمر توسط LucasArtsساخته و منتشر شده است. این بار بازیکن کنترل کلنی از استارکیلر را بر عهده می‌گیرد، کسی که شاگرد مخفی دارث ویدر بوده است. این کلن (clone) پا به سفری می‌گذارد تا هویت واقعی خود را پیدا کند و با کسی که استارکیلر دوستش داشته، یعنی Juno Eclipse ملاقات می‌کند. در The Force Unleashed II استارکیلر باز هم زیردست دارث ویدر است، ولی این بار به‌جای یک قاتل مرموز، لرد تاریکی با ساخت موجودی مشابه استارکیلر می‌خواهد تا یک جنگجوی نهایی و شکست‌ناپذیر بسازد.

گرافیک و صداگذاری این قسمت بسیار عالی کار شده است، با وجود زمان کم، صداها باکیفیت عالی تهیه شده‌اند تا بازیکن به خوبی داستان و صحنه‌های بازی را حس کند. در بخش گرافیک این بازی از موتور Ronin 2.0 استفاده کرده تا حرکت فیزیک بدن کاراکترها تا حد ممکن واقع‌گرایانه باشد. علاوه بر وجود صحنه‌های جذاب و هیجان‌انگیز مبارزه با دشمنان، بازی طوری طراحی شده است تا مبارزه با غول‌ها حماسی به نظر برسند. رابط کاربری و هوش مصنوعی دشمنان در این قسمت نیز بهبود پیدا کرده و منوها با سرعت قابل قبولی عمل می‌کنند. با تمام این تفاسیر بازی در دو هفته اول خود تنها 500 هزار نسخه فروش داشت. وب‌سایت‌ها و مجلات بازی نیز نمرات بالایی به آن ندادند، چرا که در مقابل گرافیک و صداگذاری عالی، گرافیک و گیم پلی آن‌قدرها راضی‌کننده نبود. به نظر می‌رسد نسخه Wii این بازی کامل‌تر و بهتر از دیگر نسخه‌ها است چون‌که تنها این نسخه از بازی مورد تأیید گیمرها قرار گرفته است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.