ّ

دانلود کرک بازی Life Is Strange 2

دانلود کرک بازی Life Is Strange 2

شما می توانید با کرک بازی Life Is Strange 2 Complete Edition این بازی را به صورت رایگان و کامل تجربه کنید. با دانلود کرک بازی Life Is Strange 2 همراه گیم کیو باشید.

Life Is Strange یک بازی داستان محور بود که در سال 2015 به صورت اپیزودی روانه‌ی بازار شد که استقبال بسیار زیادی از آن شد. نسخه‌ی اول، در مورد دختر دبیرستانی به نام Max بود که قدرت باز گرداندن زمان را داشت و در تلاش بود تا از وقوع طوفانی وحشتناک به شهرشان، جلوگیری کند. داستان این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز بود و سیستم انتخاب کردن‌ها، تأثیر بسیار زیادی را در طول بازی ایفا می‌کرد. سازندگان پس از موفقیت نسخه‌ی اول، دست به ساخت نسخه‌ی دوم زدند و بازیکنان را در نقشی کاملاً متفاوت قرار دادند که تجربه‌ای کاملاً متفاوت را نسبت به نسخه‌ی اول ارائه می‌دهد. این سری بازی توسط Dontnod Entertainment توسعه‌یافته و Square Enix آن را روانه‌ی بازار کرده است. Life is Strange 2، شما را در نقش Sean Diaz قرار می‌دهد که به همراه برادر کوچک‌تر خود، در حال فرار کردن از پلیس است.

Sean 16 ساله است و برای برادر 9 ساله‌‌ی خود، Daniel، الگوی مهمی به حساب می‌آید، کارهای شما در طول بازی، جهت‌گیری داستان را دچار تغییرات اساسی می‌کند و تأثیرات بسیار زیادی را بر روی رفتار Daniel می‌گذارد؛ این مسئله باعث می‌شود تا بار مسئولیت بزرگی بر روی شانه‌ی بازیکنان قرار گیرد و انتخاب‌های بازی را چالش‌برانگیزتر کند. همانند نسخه‌ی قبلی، این Life is Strange 2 نیز یک بازی داستان محور است و گیم‌پلی پیچیده‌ای را به شما ارائه نمی‌دهد. گیم‌پلی بازی بیشتر مربوط به برداشتن یک سری اشیا و انتخاب کردن دیالوگ‌ها و انتخاب‌های مهم بازی است. دموی این بازی، تحت عنوان The Awesome Adventures of Captain Spirit منتشر شده بود که انتخاب‌های شما در آن دمو، بر روی بازی اصلی تأثیر خواهد گذاشت باآنکه این تأثیرها آن‌چنان از لحاظ داستانی، حیاتی نیستند. شما Chris Eriksen که شخصیت اصلی این دمو بود را در بازی اصلی مشاهده خواهید کرد اما همچنان شخصیت اصلی بازی Life is Strange 2، Sean Diaz است و قرار نیست تا شما در نقش Chris Eriksen بازی را جلو ببرید.

راهنما
  • محتوای پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید
اطلاعات فایل

کرک شده توسط EMPRESS


نسخه بازی : Complete Edition


حجم فایل: 165 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 21 تیر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • میثم

    31 شهریور 1401 18:42

    سلام لینکش منقضی شده که