ّ

دانلود ترینر بازی Mass Effect 2

دانلود ترینر بازی Mass Effect 2

شما می توانید با ترینر Mass Effect 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Mass Effect 2 همراه گیم کیو باشید.

بازی Mass Effect با ترکیب سبک نقش آفرینی با شوتر سوم شخص توانست یکی از بهترین بازی‌های انحصاری کنسول Xbox 360 شود بعد از مدت‌ها این بازی برای رایانه‌های شخصی و کنسول PS3 منتشر شده و توانست موفقیت های بسیار زیادی را کسب کند. طرفداران انتظارات زیادی از نسخه ی دوم بازی داشتند، سرانجام پس از مدتی بازی Mass Effect 2 در سال 2010 توسط EA منتشر شد. بازی Mass Effect 2 از هر لحاظ فوق‌العاده بود و به یکی از بهترین بازی‌های سال تبدیل شد، بازی از تمامی زوایا پیشرفت کرده بود و این بار شاید بازی‌ای حتی بهتر از نسخه‌ی اول بودیم، ویژگی‌های جدیدی اضافه شده بود که تمامی طرفداران و منتقدان را راضی کرد، بازی Mass Effect 2 تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های شوتر و نقش آفرینی تاریخ گیم شد.

داستان Mass Effect 2 دقیقاً ادامه‌ی داستان Shepard و نسخه‌ی اول بازی است، البته اگر نسخه‌ی اول را بازی نکرده باشید بازی، اتفاقات نسخه‌ی اول را در قالب یک ویدئو کوتاه برای شما بازگو می‌کند. داستان نسخه‌ی دوم در سال 2183 رخ می‌دهد و دقیقاً از ادامه‌ی نسخه‌ی اول شروع خواهد شد، در پایان نسخه‌ی اول مشاهده کردیم که کشتی Shepard یعنی Normandy مورد حمله ی بیگانگان قرار گرفته و نابود می شود. Shepard که با فداکاری جان خود کارکنان کشتی را نجات می دهد، خود در فضا رها می شود و می میرد. پس از مدتی جسد بی جان او توسط Liara T Soni پیدا شده و او جسد Shepard را درون دستگاهی قرار داده و او را احیا می کند. در ادامه‌ی داستان شاهد سؤالات و حفره‌های زیادی خواهیم بود که به ندرت پر شده و حل می شوند. یکی از ویژگی های جالب داستانی این است که مسیر داستان بازی و شخصیت‌ها، با انتخاب‌های شما تغییر می کند و می توانید سرنوشت خود و شخصیت‌ها را رقم بزنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.