ّ

دانلود ترینر بازی Mass Effect 3

دانلود ترینر بازی Mass Effect 3

شما می توانید با ترینر Mass Effect 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Mass Effect 3 همراه گیم کیو باشید.

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند. یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. درخت نقش‌آفرینی مس افکت 3 به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود.

از نظر بصری، مس افکت 3 در واقع نسخه بهینه شده مس افکت ۲ است و تغییر محسوسی در آن احساس نمی‌شود. گرافیک بازی «حیرت انگیز» نیست، اما طراحی هنری بازی چرا. مهمترین پیشرفت بصری مس افکت نسبت به نسخه قبلی خود در طراحی محیطها و زمینه بصری بازی است. محیط بازی بزرگتر شده است و اتفاقات خیلی زیادی هستند که خارج از محیط و در دور دست می‌افتند که نسبت به طراحی‌های بسته و ناقص محیط خارجی در نسخه‌های قبلی پیشرفت قابل توجهی است. در طراحی بصری بازی Mass Effect 3 به تنوع توجه زیادی شده است. Bioware با انتخاب دنیاهای متفاوت برای این نسخه بازی، این امکان را به تیم خود داده است تا در رنگ‌بندی‌ها و طراحی‌های محیطی مختلفی کار طراحی مرحله را به چالش بکشند و ظاهرا تیم سازنده بازی به خوبی از عهده این امر برآمده است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.