ّ

دانلود ترینر بازی Night of the Dead

دانلود ترینر بازی Night of the Dead

شما می توانید با ترینر Night of the Dead از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Night of the Dead همراه گیم کیو باشید.

داستان بازی Night of the Dead از این قرار است که لوسی از یک آزمایشگاه انسانی بیدار شده و با شهری پر از زامبی‌های گرسنه روبرو می‌شود. او باید برای فرار از منطقه‌ی ایزوله شده، با گروهی از زامبی‌ها مبارزه کرده و از موج‌های حمله‌ی آن‌ها زنده و سالم فرار کند. همیشه باید باهوش عمل کنید و اجازه ندهید که فوج عظیم زامبی‌ها در برابر شما شانسی برای پیروزی داشته باشید. می‌توانید با گروهی از بازماندگان دیگر ارتباط برقرار کرده و با کمک آن‌ها، سعی در فرار از این منطقه نفرین شده داشته باشید. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توان به حالت بقای بازی اشاره کرد که استرس زیادی خواهد داشت. باید در یک جزیره به جستجوی خود ادامه داده و تا می‌توانید از زامبی‌ها نابود کنید. اکثر عناصر بازی تعاملی هستند و می‌توانید از آن‌ها برای شکست دادن زامبی‌ها استفاده کنید. می‌توانید درختان را قطع کرده و از منابع آن‌ها برای ساخت سلاح استفاده کنید.

سنگ ‌ها را از معدن ها استخراج کرده و مصنوعات به‌دست آمده را جمع‌آوری کنید. چندین سلاح ساخته و با ارتقا آن‌ها، شانس بیشتری برای شکست دادن و کشتن زامبی‌ها داشته باشید. شما در بازی Night of the Dead می‌توانید از قلعه‌ها و تله‌هایی که برای زامبی‌ها پهن شده است، استفاده کرده و آن‌ها را به مناطق دیگر هدایت کنید. می‌توانید امواج متراکمی از زامبی‌ها را در برابر هم قرار داده و از خودتان دفاع کنید. بدین ترتیب اتخاذ یک استراتژی می‌تواند کمک زیادی به پیروزی شما داشته باشد. برای زنده ماندن و عبور از محیط‌های سخت، باید وسایل و تجهیزات لازم و کافی داشته باشید، یا اینکه خودتان از منابع برای ساخت آن‌ها کمک بگیرید. می‌توانید از طریق داستان بازی، سرنخ‌های زیادی را پیدا کرده و از جزیره فرار کنید. فرار از جزیره به معنای پایان بازی خواهد بود.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.