ّ

دانلود ترینر بازی Partisans 1941

دانلود ترینر بازی Partisans 1941

شما می توانید با ترینر Partisans 1941 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Partisans 1941 همراه گیم کیو باشید.

بازی Partisans 1941 اثری استراتژیک با المان‌های تاکتیکال درلحظه است که در خط مقدم جبهه مناطق شرقی در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. شما در نقش یک رهبر نظامی هستید که پشت خطوط دشمن حضور دارد و گروهی از پارتیزان‌ها را برای مبارزه علیه نیروهای آلمانی جمع‌آوری کرده است. اگر کمی به فضای بازی دقت کنید، متوجه تشابه زیاد آن با اثر بیادماندنی Commandos خواهید شد که منتقدین نیز از آن به‌عنوان نکته مثبتی یادکرده‌اند و ایرادی در این موضوع به بازی وارد نیست. این بازی توانسته نمرات بالای ۸۰ را از منتقدین دریافت کند و به یک اثر بسیار موفق در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود.

شما باید نقشه‌های نظامی متعددی را برنامه‌ریزی کنید و به دشمنان خود حمله نمایید. از قابلیت ایست تاکتیکال (Tactial Pause) استفاده کنید، محیط اطراف خود را بررسی کرده و بهترین موقعیت را برای نابودی اتخاذ نمایید. کمپ پنهان خود را در میان درختان بسازید و همراهانی در این مسیر برای خود پیدا کنید. ماموریت‌های متعددی پیش روی شماست که باید زیرساخت‌ها و نیروهای دشمن را هدف قرار می‌دهند. درضمن، شما باید از برخی از مهمات خود نیز محافظت کنید تا بتوانید علیه حملات دشمن دوام بیاورید. بازی Partisans 1941 شما را در نقش رهبر ارتش سرخ قرار می‌دهد که در حال‌وهوای جنگ جهانی دوم آماده به خدمت است.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.