ّ

دانلود ترینر بازی NieR Replicant

دانلود ترینر بازی NieR Replicant

شما می توانید با ترینر NieR Replicant از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی NieR Replicant همراه گیم کیو باشید.

شاید سری بازی‌های Nier در غرب کمتر به چشم آمده باشد و به دلیل ماهیت شرقی بازی، بازیکنان کمتری در سرتاسر دنیا از وجود آن باخبر بوده باشند. این سری بازی‌ها که درواقع زیرمجموعه‌ای از بازی Darkengard محسوب می‌شوند در سبک اکشن ماجراجویی بوده و سبک خاص بازی‌سازی آسیای شرقی در سراسر آن دیده می‌شود. با انتشار بازی Nier Automata بسیاری از بازیکنان در سرتاسر دنیا با دنیای این بازی جذاب آشنا شدند و نزد آن‌ها محبوبیت پیدا کرد. این موضوع تقاضا را برای انتشار بازی‌های دیگری در دنیای Nier بیشتر کرد تا درنهایت استودیو Square Enix برای ساخت بازسازی بازی Nier Replicant دست‌به‌کار شود. بازی باوجوداینکه به‌عنوان بازسازی منتشر می‌شود اما در اصل برای بسیاری یک بازی جدید به‌حساب می‌آید زیرا نسخه اصلی بازی فقط برای بازیکنان ژاپنی در دسترس بوده و سایر بازیکنان بازی متفاوتی را با نام Nier Gestalt تجربه کردند.

این بار اما همان بازی اصلی با تغییرات جزئی در داستان و همین‌طور بهبود گرافیک منتشرشده تا تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی را به هواداران ارائه دهد. داستان بازی در مورد پسری است که خواهرش درگیر بیماری سختی شده و برای بهبود او تلاش می‌کند. از تغییرات جزئی داستان می‌توان به این موضوع اشاره کرد که برخی از دیالوگ‌های اصلی بازی که در نسخه قدیمی حذف‌شده بود، اینجا اضافه‌شده است و همچنین دیالوگ‌های جدیدی برای بازی ضبط و اضافه‌شده تا عمق بیشتری به داستان و شخصیت‌پردازی بازی بدهد. درزمینهٔ موسیقی و صداگذاری‌ها هم کاملاً با چیز جدیدی روبه‌رو هستیم تا این نسخه از بازی بیشتر یک نسخه ارتقا یافته باشد تا بازسازی.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.