ّ

دانلود ترینر بازی Assassins Creed 2

دانلود ترینر بازی Assassins Creed 2

شما می توانید با ترینر Assassins Creed II از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Assassins Creed 2 همراه گیم کیو باشید.

بعد از تولید و عرضه بازی Assassin’s Creed 1 توسط Ubisoft یکی از پرآوازه‌ترین کمپانی‌های بازی‌سازی در دنیا گیمر های زیادی طرفدار و شیفته این بازی و سبک شمشیری شدند. گیمر ها پس از تجربه این بازی که به‌جرئت می‌توان گفت تجربه‌ی بی‌نظیری برای آن‌ها بوده سطح توقعشان نسبت به نسخه‌های بعدی بازی نیز بالا رفت و بی‌صبرانه منتظر نسخه‌ی دوم بازی بودند. Assassin’s Creed 2 توسط Ubisoft تولید و در 17 نوامبر 2009 عرضه شد. بازی عالی و پرمحتوا که توانست کمپانی Ubisoft را بیش از بیش سربلند کند وتوانست یکی از پرفروش‌ترین نسخه‌ها در دنیا باشد. داستان این سری از بازی در ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می‌گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscany به وقوع می‌پیوندد. شخصیت اصلی این بازی این بار توسط Ezio Auditore da Firenze صورت می‌گیرد.

Ezio از اجداد دسموند است. دسموند کاراکتر اصلی نسخه قبل بود.Ezio از یک خانواده‌ای نجیب‌زاده متولدشده است، اما او به‌زودی درگیر جنگ می‌شود و دسیسه‌ای که بر علیه خانواده‌اش در حال شکل‌گیری است. و او درصدد انتقام‌گیری از مسببان این توطئه بر می‌آید. بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده‌ی Grimaldi قرار می‌گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به‌شدت موردحفاظت قرار می‌گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش‌ازحد دچار افول شود. حال شما می‌توانید داستان زیبای بازی را به دست خود طی کنید گرافیک بازی همانند نسخه قبل خارق‌العاده است چه بسا چند برابر بهتر و به واقعیت نزدیک‌تر. موسیقی متن فوق‌العاده بازی که زمان رنسانس ایتالیای زیبا و دیدنی را برای شما تبدیل به واقعیتی آشکار کرده است.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

2 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • امین

    11 آبان 1400 02:56

    سلام لینک ها کار نمیکنن

    • fattah

      11 آبان 1400 04:15

      سلام
      لینک ها سالم هستن احتمالا IDM آدرس سایت رو بلاک کرده