ّ

دانلود ترینر بازی Hitman Codename 47

دانلود ترینر بازی Hitman Codename 47

شما می توانید با ترینر Hitman Codename 47 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Hitman Codename 47 همراه گیم کیو باشید.

بازی Hitman Codename 47 عنوانی در سبک اکشن-ماجرایی مخفی‌کاری است که توسط شرکت آیدوس در سال ۲۰۰۰ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نخستین بازی از مجموعه بازی‌های هیتمن به شمار می‌رود که توسط بازی هیتمن ۲: قاتل خاموش ادامه یافت. در سال ۱۹۵۴ میلادی، دانشمندی به نام اورت مایر، پروژه ای با نام شبیه سازی انسان یا کلون سازی، آغاز می کند، کلون سازی به پروسه ای می گویند که بتوان در یک آزمایشگاه نمونه ای از یک جنین را بدون وجود مادر به مرحله تکامل رساند، این دانشمند سرانجام موفق شد که با تغییر کروموزوم، چند سری از شبیه ساز های انسان را طراحی کند. او در سال ۱۹۶۰ یک سری از شبیه ساز های انسان با اسم رمز ۴۷ را در تیمارستان اختصاصی خود پرورش داد، ۳۰ سال می گذرد وقایع آغاز می شود، یکی از شبیه ساز ها ناگهان چشم خود را باز می کند، هیچ گذشته ای به خاطر نمی آورد، هیچ چیزی احساس نمی کند، فقط و فقط می بینید و می شنود.

خود را در اتاقی پیدا می کند، صدای گوش خراش مردی از پشت سر او مدام در گوشش می پیچد، آن مرد این شبیه ساز را وادار به یادگیری کار با سلاح گرم و سرد می کند، چندین روز می گذرد، این شبیه ساز از حالا به یک تروریست به تمام معنا تبدیل می شود. در یک روز او ناگهان یک لحظه از گذشته ی عجیبش را به خاطر می آورد و سعی می کند با فرار از تیمارستان اطلاعاتی از گذشته خود بدست آورد، همین اتفاق هم می افتد، او موفق به فرار می شود، ولی برای این کار چندان به زحمت نمی افتد، انگار فرار او عضوی از نقشه بوده و از قبل تعیین شده است، به هر حال او فرار می کند و در خیابان های شهر برای یافتن گذشته خود سرگردان می شود، یک سال می گذرد، این شبیه ساز بازهم به شکل از پیش تعیین شده ای با سازمانی به نام ICA آشنا می شود، شبیه ساز احساس می کند گذشته خود به نوعی با این سازمان تروریستی ارتباط دارد. 

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.