ّ

دانلود ترینر بازی Resident Evil 3 Nemesis

دانلود ترینر بازی Resident Evil 3 Nemesis

شما می توانید با ترینر Resident Evil 3 Nemesis از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Resident Evil 3 Nemesis همراه گیم کیو باشید.

Resident Evil 3 Nemesis یک بازی در سبک ترس و بقا می باشد که توسط Capcom توسعه داده شده است. این نسخه سوم سری از بازی Resident Evil می باشد. و در ادامه داستان Resident Evil 2 اتفاق می افتد. داستان مربوط به جیل ولنتاین می باشد که باید از یک شهر آلوده به سلاح بیولوژیکی فرار کند. Resident Evil 3 Nemesis یک گیم در سبک ترسناک می باشد که در آن بازیکن کنترل شخصیتی به نام جیل ولنتاین را دارد سبک بازی نیز سوم شخص می باشد. پلیر در بخش از بازی می تواند شخصیت های دیگر را نیز کنترل کند. داستان بازی رزیدنت ایول 3 در زمان و مکان های رزیدنت ایول ۲ قرار دارد.

شهر راکون در طغیان ویروس تی است و جیل که از افسران پیشین گروه استارز بود؛ در تلاش است تا از شهر فرار کند. در جریان این تلاش، او با کارلوس اولیویرا که یکی از اعضای تیم U.B.C.S است ملاقات می‌کند. آمبرلا، برای مهار طغیان و نجات بازماندگان و پژوهشگران خود در شهر راکون، تیمی از U.B.C.S را در این شهر مستقر نمود. این تیم در رسیدن به هدف‌های خود ناکام ماند و بیشتر اعضای آن (150 تا 200 نفر)، به نوعی نابود شدند. کارلوس به همراه چند هم‌رستهٔ دیگر خود، همچون نیکولای گینوائیف و میخائیل ویکتور به پیشبرد مأموریت خود در شهر می‌پرداخت که در میان آن‌ها، نیکولای به عنوان سردستهٔ تیم، اهداف خودخواهانه‌ای در سر می‌پروراند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.