ّ

دانلود ترینر بازی Doom 3 BFG Edition

دانلود ترینر بازی Doom 3 BFG Edition

شما می توانید با ترینر Doom 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Doom 3 BFG Edition همراه گیم کیو باشید.

بازی Doom 3 یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های ترسناک و تیراندازی شوتر اول شخص می باشد که در سال 2004 منتشر گردید. این گیم در ابتدا برای پلتفرم های PC و XBOX منتشر شد اما با گذشت زمان و با توجه به فروش بالا و محبوبیت بسیار زیاد عنوان سازندگان تصمیم گرفتند تا این بازی را برای XBOX 360 و PS3 نیز منتشر کنند. بازی دوم 3 را به همه گیمرهایی که به سری بازی های تیراندازی با چاشنی ترس علاقه مند هستند، پیشنهاد می کنیم. Doom 3 در زمان انتشارش جزء بازی های بسیار بزرگ این ژانر به حساب می آمد و به دلیل گیم پلی سرعتی و لذت بخش خود توانسته بود جایگاهی ویژه در میان گیمر ها باز کند. بسیاری از المان هایی که اکنون در بازی های اکشن می بینید از بازی Doom 3 به این بازی های جدید ارث رسیده است.

تهاجمی عظیم از سوی شیاطین به مرکز تحقیقاتی مریخ صورت گرفته است و خرابی های بسیار زیادی را به بار آورده است. شما در نقش شخصیت اصلی بازی وظیفه دارید تا از جهنم به وجود آمده و از میان انبوه هیولاهای به وجود آمده جان سالم به در ببرید و در این بین باید از مسیر های تاریک و پر پیچ و خمی عبور کنید. در این بین استفاده از سلاح های مختلفی همچون تپانچه، اره برقی و نارنجک و … می تواند بیش از پیش به کمک شما آمده و مسیر را برای شما هموار کند. مسیری که البته بسیار سخت می باشد. در Doom 3 شما نمی توانید به طور همزمان از اسلحه و چراغ قوه استفاده کنید و همین عاملی است که هیجان بازی را افزایش می دهد. این یعنی شما باید علاوه بر توجه به نور محیط اطراف خود به دشمنان پیرامون خود نیز توجه کنید و آن ها را از پای در آورید. اگر یک بازی اکشن ترسناک سرگرم کننده می خواهید Doom 3 را از دست ندهید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.