ّ

دانلود ترینر بازی XCOM Enemy Unknown

دانلود ترینر بازی XCOM Enemy Unknown

شما می توانید با ترینر XCOM Enemy Unknown از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی XCOM Enemy Unknown همراه گیم کیو باشید.

معمولاً بازسازی بازی‌های قدیمی خوب از کار درنمی‌آید اما استودیو Firaxis Games زحمت زیادی به خرج داده است و توانسته از دل سری بازی های XCOM بازی XCOM Enemy Unknown را بیرون بکشد و 2K Games نیز زحمت انتشارش را برعهده‌گرفته است. قضیه ازاین‌قرار است که یک‌مشت بیگانه به زمین حمله می‌کنند و به دنبال لذت بردن از طبیعت زیبای بازی لذت هستند و در این میان یکسری از آدم خوب‌ها دورهم جمع شده‌اند و تصمیم به ایجاد سازمان XCOM برای مقابله با حملات بیگانه‌ها گرفته‌اند. ازاینجا به بعد دیگر به عهده شماست که چه تصمیماتی بگیرید. مثلاً باید از همان اول بازی تصمیم بگیرید که مراکز سازمان خود را در کجا بر پا کنید. این‌یکی از اولین و مهم‌ترین انتخاب‌ها است که بر اساس مکانی که انتخاب می‌کنید یکسری مزایای به‌خصوص دریافت خواهید کرد.

نسخه اصلی بازی سال 1994 عرضه شد و کم‌کم در میانه طرفداران به محبوبیت رسید و خود را به‌عنوان یک بازی استراتژی خوب اثبات کرد. داستان بازی در آینده‌ای نه‌چندان دور رخ می‌دهد و بیگانگان حمله وسیعی به مقر اصلی و سیاره زمین کرده‌اند و کشورهای مختلف برای دفاع سازمان جدیدی را احداث کرده‌اند و این اولین بار در تاریخ است که انسان کنار یکدیگر در مقابل دشمنی غیرانسانی می‌جنگد. به‌هرحال علاوه بر مبارزه، باید به تجهیزات جدید نیز برسید و یک سری فناوری‌های جدید را توسعه دهید و هر بار قدمی فراتر از قبل بگذارید. XCOM Enemy Unknown این شانس را به شما می‌دهد که از فاصله نزدیک شخصیت اصلی را دنبال کنید و ارتباط بیشتری با داستان برقرار کنید. در طول بازی باید به‌صورت کاملاً هوشمندانه نیروهای خود را رهبری و هدایت کنید و از مبارزه روی زمین گرفته تا آسمان بیکران، دژ فرماندهی خود را تقویت و به‌روزرسانی کنید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.